پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI/ همراه با تخفیف های ویژه و 2 ماه تمدید رایگان گارانتی

شرکت پرشیاخودرو طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI را در کلیه مراکز خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در اين طرح که از 19 تا 29 اسفند ماه برگزار می شود، بازدیدهای خودرو ویژه فصل بهار توسط تکنسین های مجرب پرشیاخودرو انجام می […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

شرکت پرشیاخودرو طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI را در کلیه مراکز خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در اين طرح که از 19 تا 29 اسفند ماه برگزار می شود، بازدیدهای خودرو ویژه فصل بهار توسط تکنسین های مجرب پرشیاخودرو انجام می گردد. از جمله مهم ترین مواردی که در این کمپین مورد بررسی قرار می گیرند می توان به چک 12 گانه رایگان خودرو اشاره کرد. مالکان خودروهای BMW و MINI می توانند با دریافت نوبت در بازه زمانی اعلام شده، از 2 ماه گارانتی بیشتر بر روی خودرویشان بهره مند شوند. اقدامی که در نوع خود بی سابقه بوده و پرشیاخودرو جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است.

همچنین پرشیاخودرو تخفیف های ویژه ای را برای ارائه خدمات به مشتریانی که در طرح نوروزی به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت مراجعه می نمایند در نظر گرفته که به شرح زیر است:

تخفیف قطعات تا 25 درصد

تخفیف تیونینگ تا 20 درصد

تخفیف بسته های گارانتی تا 20 درصد

تخفیف رینگ، تایر، باتری و زاپاس تا 20 درصد

جهت مشاهده اطلاعات تماس نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیاخودرو در سراسر کشور به وب سایت www.persiakhodro.ir مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0214591 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 پرشیا خودرو

نمایندگی 502 قطعات پرشیا خودرو در خیابان امیرکبیر آغاز به کار کرد/ دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور

تخفیف های ویژه برای مالکان خودروهای ب ام و و مینی

افتتاح فروشگاه قطعات یدکی پرشیا خودرو در تهران/ پرشیا خودرو چراغ برقی شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی