پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی‌ون کامپکت

سوزوکی ایر تریزر با مینی‌ون کامپکت به توکیو می رود

سوزوکی برای نمایشگاه اتومبیل پیش‌رو در توکیو ، کانسپتی از یک مینی‌ون کامپکت را آماده کرده است. سوزوکی ،این خودروساز ژاپنی یه راحتی می تواند از  خطوط ساده خودروهای کلاسیک اروپایی ارائه دهد.بخش بزرگی از فرهنگ «نیپون» در دنیای اتومبیل‌ها ، همین ظاهر منحصر به فرد و نشانه‌هایی از مدل‌های گذشته می باشد که این […]

javankhodro
شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

سوزوکی برای نمایشگاه اتومبیل پیش‌رو در توکیو ، کانسپتی از یک مینی‌ون کامپکت را آماده کرده است.

سوزوکی ،این خودروساز ژاپنی یه راحتی می تواند از  خطوط ساده خودروهای کلاسیک اروپایی ارائه دهد.بخش بزرگی از فرهنگ «نیپون» در دنیای اتومبیل‌ها ، همین ظاهر منحصر به فرد و نشانه‌هایی از مدل‌های گذشته می باشد که این کانسپت، تعداد زیادی از این عناصر را در خود دارد.طول کانسپت ایر تریزر تنها ۴۲۰۰ میلی‌متر است، عرضی برابر ۱۹۵۶ میلی‌متر دارد و ارتقاع آن نیز ۱۸۱۵ میلی‌متر است. زیر کاپوت این مینی‌ون نیز از یک موتور ۱۳۷۲ سی‌سی چهار سیلندر «دوال-جت» با همراهی یک سیستم هیبرید استفاده شده است. همچنین برای انتقال قدرت، یک سیستم گیربکس ۵ سرعته «آل‌گریپ» به کار برده شده که قدرت را به تمام چهار چرخ ارسال می‌کند.

مینی‌ون کامپکت

این مینی‌ون یک کابین سفارشی را با سه ردیف صندلی که «ایر تریزر» نامیده می‌شود،در اختیار دارد ،که تأکید زیادی بر جادار بودن فضای داخلی دارد.ر این کابین، تنظیمات جالبی برای صندلی‌ها درنظر گرفته شده که می‌توان آن را به راحتی به یک استراحتگاه اختصاصی تبدیل کرد.

مینی‌ون کامپکت مینی‌ون کامپکتمینی‌ون کامپکت

زمانیکه این مینی‌ون  در جای خود پارک شده باشد، حالت‌های مختلفی می‌توان برای صندلی‌ها درنظر گرفت ، از جمله حالت «آرامش» که در آن صندلی‌ها به طرف یکدیگر قرار می‌گیرند و حالت «استراحت» که در آن صندلی‌ها یک کاناپه U شکل را تشکیل می‌دهند.

همچنین ، یک نمایشگر که از ستون دوم تا سقف خودرو ادامه می‌یابد، می‌تواند از طریق هر گونه وسیله هوشمند، محتواهای چندرسانه‌ای را نمایش دهد.

مینی‌ون کامپکت (4)

از نظر طراحی ظاهری ، این مینی‌ون ، یادآور فولکس‌واگن T1 باس اولیه، با فرم نسبتاً متقارن، طرح رنگ‌آمیزی دوگانه و قابلیت‌تنظیم فضای داخلی است.در واقع، این مینی‌ون، با زنده کردن مفهوم به کار رفته در مدل قدیمی آلمانی، آن با فرهنگ پایه «کِی» ژاپنی ترکیب کرده و سعی کرده تا در یک فضای نسبتاً کوچک، بیشترین کارآیی را برای این نوع وسیله نقلیه ایجاد کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی