پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش خدمات امدادی سایپا در درب منازل

گروه خودروسازی سایپا در ادامه اقدامات خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن پیوستن به پویش ملی #در_خانه_ بمانیم میزان خدمت‌رسانی امدادخودروسایپا در درب منازل مشتریان را افزایش داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر عملیات امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا در ادامه اقدامات خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن پیوستن به پویش ملی #در_خانه_ بمانیم میزان خدمت‌رسانی امدادخودروسایپا در درب منازل مشتریان را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر عملیات امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌ایم.

عباس فخاریان ضمن قدردانی از هموطنان برای کاهش سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه و همچنین رفع نگرانی در خصوص سرویس های اولیه و ادواری، از تقویت ظرفیت حوزه ارائه خدمت خودرو در محل هموطنان خبر داد.

وی اضافه کرد: امدادخودروسایپا مانند همیشه، همگام با سایر ارگان ها و سازمان‌های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، ارائه خدمات خودرو در محل را به صورت شبانه روزی ادامه می دهد.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری 096550 یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس گرفته و با سهولت و آسودگی از خدمات گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

انتهای پیام/

مصطفی مدبر مدیرعامل پارس خودرو شد

دستور مدیرعامل گروه سایپا برای تولید ماسک بهداشتی در شرکت سایپا آذین

تقدیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اقدامات پیشگیرانه سایپا/ آمادگی سایپا برای کمک به وزارت بهداشت در تجهیز کاروان‌های سلامت

خروج سایپا از شمولیت ماده ۱۴۱ با اخذ مجوز نهایی سازمان بورس/ ادامه روند کاهش زیان عملیاتی سایپا در سال آینده/ تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد

ترویج درختکاری در گروه خودروسازی سایپا

تغییر در ساعات و شیفت‌های کاری شرکت سایپا/ تداوم تمهیدات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی