پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22 مدیران خودرو

طرح آنلاین اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو در وب سایت رسمی

شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه حال هموطنان ، کاهش رفت و آمد و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در شرایط حساس کنونی طرح اطلاع رسانی اینترنتی خود را آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به خطرات ویروس کرونا و توصیه پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری ،شرکت مدیران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه حال هموطنان ، کاهش رفت و آمد و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در شرایط حساس کنونی طرح اطلاع رسانی اینترنتی خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به خطرات ویروس کرونا و توصیه پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری ،شرکت مدیران خودرو این طرح را برنامه ریزی کرده است.

در این طرح علاقمندان هر روز از ساعت 3 الی 4 بعد از ظهر با مراجعه به سایت www.mvmco.ir میتوانند از طریق پخش زنده از نمایندگی های مجاز توسط کارشناسان مجرب از طریق اینترنت به صورت زنده معرفی محصولات و شرایط فروش و نکات لازم را مطلع شوند و چنانچه قصد خرید یا اطلاع از محصولات و یا شرایط فروش را داشته باشند میتوانند به راحتی و از طریق پخش زنده اطلاعات لازم را کسب نمایند. همچنین در این طرح علاقمندان در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانند به صورت انلاین سوال را مطرح و از کارشناسان جواب مناسب را دریافت کنند.

انتهای پیام/

طرح سلامت شرکت مدیران خودرو در نمایندگی ها

ارائه خدمات غیرحضوری مدیران خودرو به مشتریان

توزیع کمک های مدیران خودرو در استان سیستان پایان یافت

10 دلیل برای انتخاب تیگو5 مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی