پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی چینی

شارژ سریع باتری خودروهای الکتریکی خراب می کند

شارژ سریع، باتری خودروهای الکتریکی را تخریب می‌کند. دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید (University of California, Riverside) اظهار کرده‌اند شارژ سریع می‌تواند باتری‌ خودروهای الکتریکی را تخریب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

شارژ سریع، باتری خودروهای الکتریکی را تخریب می‌کند. دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید (University of California, Riverside) اظهار کرده‌اند شارژ سریع می‌تواند باتری‌ خودروهای الکتریکی را تخریب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

طبق مطالعه جدید محققان آمریکایی، روش شارژ سریع برای باتری‌های تجاری می‌تواند باعث ترک‌خوردگی، نشت و از بین رفتن ظرفیت ذخیره‌سازی آنها شود.

برای حل این مساله، دانشمندان، روش شارژ در دماهای پایین‌تر را ارائه داده‌اند که خطر کمتری دارد و آسیب کمتری به ظرفیت ذخیره‌سازی باتری می‌زند.

دانشمندان طی این مطالعه با استفاده از همان روش شارژ سریع صنعتی همانند شارژرهای سریع موجود در آزادراه‌ها یک مجموعه باتری لیتیوم یونی Panasonic NCR ۱۸۶۵۰B را که در اتومبیل‌های تسلا بود، شارژ کردند.

آنها همچنین با استفاده از یک الگوریتم جدید شارژ سریع بر اساس مقاومت داخلی باتری، مجموعه‌ای را شارژ کردند که با پیشرفت الکترون‌ها همخوانی دارد. انسداد داخلی باتری با توجه به دما، حالت شارژ، سن باتری و سایر عوامل در نوسان است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کونا هیوندای رکورد زد

رشد فروش خودرو برقی در منطقه اسکاندیناوی

برقی سازی 40 درصد از خودروهای سوبارو تا سال 2030

سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی هیوندای برای تولید ون برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی