پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی هوندا

هوندای محصول تمام برقی خود را حذف کرد

هوندا اعلام کرده که Clarity بازنشسته شده و در نتیجه این برند می‌تواند روی نسل بعدی خودروهای برقی خود تمرکز کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هوندا تنها خودرو تمام برقی خود در ایالات‌متحده به نام Clarity را پس از سه سال فروش از این بازار حذف کرده است. نام Clarity در این بازار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

هوندا اعلام کرده که Clarity بازنشسته شده و در نتیجه این برند می‌تواند روی نسل بعدی خودروهای برقی خود تمرکز کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هوندا تنها خودرو تمام برقی خود در ایالات‌متحده به نام Clarity را پس از سه سال فروش از این بازار حذف کرده است.

نام Clarity در این بازار حفظ می‌شود؛ اما تنها در مدل‌های برقی شارژی و هیدروژنی ارائه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، حدود ۲۴۵ هزار دستگاه خودروی تمام برقی در سال ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده فروخته شده‌اند.

فروش کلی Clarity در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده که ۸/ ۴ درصد از فروش بازار خودروهای برقی را شامل می‌شود.

هوندای آمریکا البته آمار فروش هر سه نیرومحرکه Clarity را یکجا اعلام کرد. بنابراین فروش دقیق نسخه تمام برقی این خودرو و سهم بازار آن مشخص نیست؛ هرچند به نظر می‌رسد کمتر از ۸/ ۴ درصد خواهد بود.

با وجود این ارقام فروش، هوندا اعلام کرده که Clarity بازنشسته شده و در نتیجه این برند می‌تواند روی نسل بعدی خودروهای برقی خود تمرکز کند. Clarity شارژی می‌تواند در کنار نسخه‌های هیبریدی شارژی هوندا آکورد و CR-V در بازار آمریکا عرضه شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کرونا هوندا را مجبور به کاهش تولید کرد

تداوم تعلیق فعالیت نیسان و هوندا

کرونا سرعت جگوار-لندروور را گرفت

موتور تولید کارخانه هوندا ژاپن در چین دوباره روشن می شود

احتمال تمدید تعطیلی کارخانه های هوندا در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی