پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دورکاری، تنها نسخه کارآمد خودروسازان برای مقابله با کرونا

جنرال موتورز و فورد با توجه به شیوع کرونا اعلام کرده اند که قرار است تا اغلب کارکنان خود را به حالت دورکاری در آورند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروسازان آمریکایی جنرال‌موتورز و فورد اعلام کرده‌اند که قرار است اغلب کارکنان یقه آبی خود را به حالت دورکاری درآورند تا با شیوع ویروس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

جنرال موتورز و فورد با توجه به شیوع کرونا اعلام کرده اند که قرار است تا اغلب کارکنان خود را به حالت دورکاری در آورند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروسازان آمریکایی جنرال‌موتورز و فورد اعلام کرده‌اند که قرار است اغلب کارکنان یقه آبی خود را به حالت دورکاری درآورند تا با شیوع ویروس کرونا مقابله کنند.

از سوی دیگر کارکنان ساعتی فیات-کرایسلر، خودروساز آمریکایی-ایتالیایی نیز وادار شدند تا برای مدتی از کار در کارخانه اونتاریو دست بکشند.

جنرال‌موتورز نیز در بیانیه‌ای با اعلام اینکه پیش‌تر با اینگونه بحران‌ها دست و پنجه نرم کرده و از آن‌ها موفق بیرون آمده است، از تمامی نیروی کار و کارکنان قراردادی خواست تا در حالت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

جنرال‌موتورز اعلام کرد که سیاست دورکاری این شرکت برای تمامی سایت‌های این برند در سراسر جهان اجرا خواهد شد که البته چین به دلیل وجود پروتکل‌های خاص خود شامل این برنامه نمی‌شود.

جیم هکت، مدیرعامل فورد نیز اعلام کرد که به استثنای چین که کارخانه‌های خودروسازی همزمان با افت نرخ ابتلای کرونا در حال از سرگیری فعالیت خود هستند، دیگر کارکنانش را در سراسر جهان موظف به دورکاری کرده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارکنان فورد آلمان قرنطینه شدند

روند تولید پر فروش ترین محصول فورد در آلمان نزولی شد

زمان رونمایی فورد موستانگ چه تاریخی است؟

ترکیب تیم مدیریتی فورد تغییر می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی