پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکو-لوگو-ایران خودرو

بهار اقتصادی در ایران خودرو

امروز سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ و در آخرین روزهای سال بسیاری از صنایع ‌و گروه‌های تولیدی کشورمان جدال جدی را برای مقابله با ویروس کرونا در شرایط تحریمی آغاز کردند و موتور تولید بسیاری از کارخانه‌های مطرح جهان خاموش است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو شاید در این شرایط چراغ تولید خاموش باشد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

امروز سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ و در آخرین روزهای سال بسیاری از صنایع ‌و گروه‌های تولیدی کشورمان جدال جدی را برای مقابله با ویروس کرونا در شرایط تحریمی آغاز کردند و موتور تولید بسیاری از کارخانه‌های مطرح جهان خاموش است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

شاید در این شرایط چراغ تولید خاموش باشد اما چراغ تفکر و آینده نگری باید همواره روشن باشد. شاید نماد این این رویکرد خبری خوشحال کننده در عرصه صنعت خودرو کشور باشد که از کیلومتر ١۴جاده مخصوص در واپسین روزهای سال به گوش رسید و می‌تواند چراغ روشنی در حیطه تحقق سیاست‌های اقتصادی کشور به خصوص با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی باشد.

امروز مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ایران خودرو با حضور اعضای این مجمع در شرکت ساپکو برگزار شد و اعضای این مجمع در تصمیمی منطقی به افزایش سرمایه نزدیک به ۲هزار درصدی ایران‌خودرو رای دادند تا به این ترتیب امیدهای تازه ایی در آستانه بهار برای ایران خودرو در سال جدید زنده شود.

واقعیت اینجاست که ایران خودرو این روزها با حضور مقیمی در اتاق فرماندهی، استراتژی های درستی را در عرصه اقتصادی، ارتباط با دیگر صنایع و در نهایت تولید تجربه می کنند. موافقیت اعضای مجمع با افزایش سرمایه این شرکت به خوبی گویای این مهم است که مجمع عمومی از رویکرد، تدابیر و اصلاحات مدیر فعلی از زمان حضور وی در این شرکت راضایت دارند و از این رو دست‌های مقیمی را برای تحقق بهترین اهداف خود در مجموعه بزرگی چون ایران خودرو باز گذاشتند.

مقیمی اینک و در حالی که کمتر از ۶ ماه در مسند ریاست ایران‌‌خودرو قرار دارد، به گواه اغلب کارشناسان اقتصادی که با مدیریت مالی بنگاه های اقتصادی-تولیدی بزرگ آشنا هستند، کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.اما این بدون شک اول راه است و یقینا با توجه به عملکرد ایران خودرو در سخت ترین فشارهای تحریمی و اقتصادی در ۶ماه دوم سال ٩٨، در بهار پیش رو نیز باید رویش تازه ای را از این خودروساز انتظار داشت.

ایران خودرو که امروز با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در تولید بسیاری از قطعات خودرو مسیری جدید را در حوزه صنعت خودرو در ایران دنبال می کند، با به خدمت گرفتن نخبگان دانشگاهی و اهل فن در حوزه تحقیق و توسعه می تواند گام های بلندی برای صنعت خودرو کشور بردارد که با افزایش سرمایه‌های مالی امکان پذیر است.

استراتژی هایی که در ۶ماه دوم سال جاری در گروه صنعتی ایران خودرو به کارگیری شد، در نهایت با افزایش سرمایه این شرکت یک مُهر تایید دریافت می کند و به این ترتیب باید گفت مدیرعامل جوان این گروه خودروسازی توانسته به اهداف کوتاه مدت خود دست پیدا کند. حالا باید منتظر ماند و دید مقیمی برای رسیدن به اهداف بعدی چگونه طی طریق می کند؟

انتهای پیام/ نویسنده: فاطمه علی اصغری

مجمع صاحبان سهام به اقدامات اصلاحی مقیمی رای مثبت داد

تحویل ۶۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته به وزارت بهداشت

مونسان مديرعامل ايساكو شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی