پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فورد

نفوذ کرونا به قلب فورد در اسپانیا

شرکت فورد اعلام کرد پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای سه نفر از پرسنل کارخانه اسپانیا، تصمیم گرفته است کارخانه مزبور را حداقل به مدت یک هفته تعطیل کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما سه مورد مبتلا به ویروس کووید-۱۹ در میان کارکنان کارخانه والنسیا را شناسایی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

شرکت فورد اعلام کرد پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای سه نفر از پرسنل کارخانه اسپانیا، تصمیم گرفته است کارخانه مزبور را حداقل به مدت یک هفته تعطیل کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما سه مورد مبتلا به ویروس کووید-۱۹ در میان کارکنان کارخانه والنسیا را شناسایی کرده‌ایم و بر اساس پروتکل ایمنی، تمامی افرادی را که با این سه فرد تماس مستقیم داشته‌اند قرنطینه می‌کنیم.»

کارخانه والنسیا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تولید محصولات فورد در خارج از ایالات متحده است و هم اکنون هفت هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

این کارخانه سالانه تا ۴۰۰ هزار دستگاه از خودروهای فورد را تولید می‌کند. در ادامه تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در اروپا به دلیل کرونا، فولکس‌واگن نیز خبر داده است که کارخانه خود را در اسلواکی تعطیل می‌کند.

دولت این کشور برای مقابله با ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرده است. کارخانه اسلواکی محصولات برندهای فولکس، آئودی، پورشه و اسکودا را تولید می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارخانه های فولکس واگن و فورد تعطیل می شوند؟

دورکاری، تنها نسخه کارآمد خودروسازان برای مقابله با کرونا

کارکنان فورد آلمان قرنطینه شدند

روند تولید پر فروش ترین محصول فورد در آلمان نزولی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی