پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فورد

تغییر کاربری خطوط تولید خودروسازان آمریکایی در دستور کار قرار گرفت

خودروسازان آمریکایی به تازگی اعلام کرده اند در حال مذاکراتی با دولت فدرال به منظور کسب و صدور مجوز برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه های تهویه هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت‌های فورد و جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده‌اند که در حال مذاکراتی […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۱ فروردین ۱۳۹۹

خودروسازان آمریکایی به تازگی اعلام کرده اند در حال مذاکراتی با دولت فدرال به منظور کسب و صدور مجوز برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه های تهویه هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت‌های فورد و جنرال موتورز به تازگی اعلام کرده‌اند که در حال مذاکراتی با دولت فدرال به منظور کسب و صدور مجوز برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه های تهویه هستند تا بتوانند در کنترل و مقابله با گسترش و انتشار ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت npr آمده است، با این که هنوز معلوم نیست چه مدت زمان طول میکشد تا این شرکت های خودروسازی بتوانند خط تولید تجهیزات مذکور را راه‌اندازی کنند اما به نظر می‌رسد که تاکنون مذاکرات آنها با مقامات کاخ سفید موفقیت آمیز بوده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که این طرح پیشنهادی مورد حمایت دولت فدرال آمریکا قرار خواهد گرفت.

راشل مک کلری، سخنگوی شرکت خودروسازی فورد، در این خصوص خاطرنشان کرده است: ما با تمام وجود و با بهره‌گیری از امکانات و خط تولیدی که در اختیار داریم، می خواهیم در کنار دولت و مردم آمریکا بایستیم و در تامین تجهیزات مورد نیاز جامعه بکوشیم.

جنین جنیوان، سخنگوی جنرال موتورز نیز از تلاش و بررسی‌های این خودروساز آمریکایی برای تولید و عرضه تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی خبر داده است.

این در حالیست که شرکت‌های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر که بزرگترین خودروسازان ایالات متحده آمریکا به شمار می‌روند، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌ بودند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا کارخانه‌های خود در آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده، کانادا و مکزیک می‌شود، را به طور موقت و به مدت دو هفته تعطیل خواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

کدام خودروها بزرگترین جلوپنجره را دارند؟!

نفوذ کرونا به قلب فورد در اسپانیا

کارخانه های فولکس واگن و فورد تعطیل می شوند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی