پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا کرون

تویوتا کرون ، بر تخت پادشاهی

شاید تا به حال نام کرون را نشنیده باشید و ظاهر آن را هم ندیده باشید، ولی با این وجود می‌توان گفت که یک طراحی خیلی بهتر و اسپرت‌تر به خود گرفته است.تویوتا کرون (Crown)، لوکس‌ترین سدان حال حاضر کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا که همچون هیوندای جنسیس سدان، همیشه در یک برند متقاوت و با […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

شاید تا به حال نام کرون را نشنیده باشید و ظاهر آن را هم ندیده باشید، ولی با این وجود می‌توان گفت که یک طراحی خیلی بهتر و اسپرت‌تر به خود گرفته است.تویوتا کرون (Crown)، لوکس‌ترین سدان حال حاضر کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا که همچون هیوندای جنسیس سدان، همیشه در یک برند متقاوت و با لوگویی متفاوت بر پیشانی خود عرضه شده است.

تویوتا کرون

به تازگی با یک جراحی صورت بر روی این خودرو در کارخانه تویوتا ، به عنوان یک اتومبیل فیس لیفت شده از کارخانه خارج شده است.اولین چیزی که در قسمت جلویی مورد بازبینی قرار گرفته است ، جلوپنجره اصلی مشبک خودروست که بعد از تغییر بسیار گسترده تر از قبل شده است که به دور آن هم لهجه‌ای کرومی کشیده شده است.

همچنین تویوتا ،در هر دو طرف این جلو پنجره چراغ‌هایی پیشرفته‌تر LED شبیه به چراغ‌های محصولات مرسدس بنز را طراحی کرده که برای اسپرت‌تر نشان دادن آن، قاب داخلی آن به رنگ مشکی درآمده است.

تویوتا کرون

دیگر قسمتی هم که در چهره این خودرو تغییرات زیادی بر روی آن انجام شده و کلا از این رو به اون رو شده است، مه شکن‌های دو طرف سپر جلو است که اطراف آن یک ورودی هوا برای خنک کاری رادیاتور و ترمزها قالب گیری شده است. در عقب نیز چراغ‌های اصلی روشنایی زیباتر و بزرگ‌تر از قبل شده است.

تویوتا، در زیر کاپوت این خودرو از یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری بنزینی توربوشارژر استفاده کرده است و توان تولید حداکثر قدرتی 245 اسب بخاری و حداکثر گشتاوری 350 نیوتن متری را دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی