پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی چنتودیچی رونالدو

رونالدو احتمالا یکی از 10 مالک چنتودیچی خواهد بود/ آیا بوگاتی 9 میلیون دلاری به کلکسیون فوتبالیست افسانه ای می آید؟!

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان، علاقه فراوانی به خریدن خودروهای خاص و گران قیمت دارد و تا کنون بیشتر سوپر ماشین های معروف را در پارکینگ خانه اش داشته است. این بازیکن موفق فوتبال یک دستگاه بوگاتی شیرون را در تملک خود دارد. در حالی که چندی پیش شایعه خرید بوگاتی لاویتور 17 میلیون یورویی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان، علاقه فراوانی به خریدن خودروهای خاص و گران قیمت دارد و تا کنون بیشتر سوپر ماشین های معروف را در پارکینگ خانه اش داشته است. این بازیکن موفق فوتبال یک دستگاه بوگاتی شیرون را در تملک خود دارد. در حالی که چندی پیش شایعه خرید بوگاتی لاویتور 17 میلیون یورویی توسط رونالدو مطرح شد و بعد مشخص شد این خودرو در اختیار یکی از شاهزاده های عذب قرار دارد، حالا شایعه دیگری فضای اینترنت را پر کرده. موضوع از این قرار است که گویا رونالدو قصد دارد سراغ حساب بانکی خود برود و با پرداخت هزینه 9 میلیون دلاری یکی از 10 مالک بوگاتی چنتودیچی باشد!

بوگاتی چنتودیچی

اینجا کلیک کنید و ویدئوی بوگاتی چنتودیچی را ببینید

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بدون شک یکی از بزرگ‌ ترین ستاره‌ های حال حاضر فوتبال جهان، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو است که دستمزد سالیانه آن تنها در تیم یوونتوس به مبلغ قابل توجه 31 میلیون یورو می رسد. پس جای تعجب نیست که این ستاره فوتبال جهان با دستمزدهای نجومی خود یک مجموعه کامل از اتومبیل ‌های لوکس و اسپرت داشته باشد. اگر روند ماشین بازی های آقای بازیکن را دنبال کنیم به این نتیجه می رسیم که علاقه فراوانی به محصولات بوگاتی دارد. پس از پیروزی در جام ملت‌ های اروپا، رونالدو یک بوگاتی ویرون گرند اسپرت به خودش هدیه داد!

بوگاتی ویرون رونالدو
همچنین بیشتر از 2 سال پیش و درحالی که تنها چند هفته از رونمایی بوگاتی شیرون گذشته بود، یک خبر در رسانه‌ هاین اخبار، یک تصویر در صفحه اینستاگرام خود سوار بر خودروی بوگاتی شیرون منتشر کرد که نشان می داد این ستاره پرتغالی سوپر ماشین گران قیمت خود را تحویل گرفته است.

بوگاتی شیرون رونالدو
حال در سال جدید میلادی، کریستیانو رونالدو بار دیگر خبرساز شده و اینطور که رسانه های خبری مدعی هستند، قصد دارد یکی از محصولات منحصربه فرد و گران قیمت بوگاتی را خریداری کند. کریستیانو رونالدو، قصد دارد که خودروی 9 میلیون دلاری “بوگاتی چنتودیچی” را به مجموعه خود اضافه کند. در صورت تایید این شایعه، رونالدو یکی از 10 مرد خوش شانس کره زمین خواهد بود که می تواند مالکیت بوگاتی چنتودیچی را تجربه کند. چرا که از این سوپر ماشین منحصر به فرد تنها 10 دستگاه تولید خواهد شد.

بوگاتی چنتودیچی

کمپانی خودروسازی بوگاتی در فستیوال Pebble Beach که در مردادماه سال گذشته برگزار شد، یک خودروی کاملا منحصر به فرد و گران قیمت را معرفی کرد. بوگاتی Centodieci، ترکیبی از گذشته پربار و با ارزش بوگاتی و روزگار پیشرفته و مدرن فعلی این خودروساز فرانسوی است که به مناسبت 110 سالگی تاسیس بوگاتی معرفی شده. چنتودیچی ادای احترامی به محصول دهه نودی بوگاتی با نام EB110 به شمار می رود و طراحی آن نیز از این خودرو خاطره ساز الهام گرفته شده است.

بوگاتی چنتودیچی

از بوگاتی شیرون رکورد شکن بیشتر بدانید/ حرکت روی مرز 500 کیلومتر بر ساعت

سنت شکنی بوگاتی / بوگاتی شاسی بلند خواهد ساخت

هنر دست به سبک لگو / بوگاتی شیرون لگو با قابلیت تردد در شهر

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد / هیولایی با نام دیوو

دید آسمان / طراحی جدید بوگاتی شیرون

با 150 هزار دلار یک بوگاتی ویرون بخرید اما فقط کابینش را!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی