پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضدعفونی پارس خودرو

تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو ضد عفونی شد/کاهش حضور نیروی انسانی تا پایان کنترل بیماری کرونا درکشور

تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و … در پارس خودرو به صورت کامل ضد عفونی شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو به نقل از روابط عمومی پارس خودرو پعباس حق نظر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس‌خودرو گفت: تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و … در پارس خودرو […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و … در پارس خودرو به صورت کامل ضد عفونی شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو به نقل از روابط عمومی پارس خودرو

پعباس حق نظر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس‌خودرو گفت: تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و … در پارس خودرو برای شروع فعالیت در سال جدید و قبل از ورود پرسنل به صورت کامل ضد عفونی شد.

ضدعفونی پارس خودرو

حق نظر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا از ماه قبل در شرکت صورت گرفته و از همان زمان ابتدایی شیوع کرونا در کشور تمامی سرویس ها، ورودی و خروجی های شرکت، سالن های تولید، اتاق های ستادی و …به صورت مستمر ضدعفونی می شود و مواد شوینده، ژل های ضد عفونی و … به مقدار لازم تهیه و در اختیار تمامی کارکنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی جامع برای کاهش تراکم نیروی انسانی در محیط کار برای حفظ سلامت پرسنل گفت: با تاکید مدیرعامل محترم شرکت حفظ سلامت نیروی انسانی در اولویت اول قرار گرفت و بر این اساس تمامی پرسنل ستادی و ایستگاه های تولید با کاهش تراکم نیروی انسانی تا پایان کنترل بیماری کرونا در کشور به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ضدعفونی پارس خودرو

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس خودرو خاطر نشان کرد: اقلام مورد نیاز برای ضدعفونی محیط کار و استفاده شخصی به مقدار لازم تهیه و ذخیره شده و ژل های ضدعفونی و … در بدو ورود به تمامی پرسنل شرکت اهدا خواهد شد.

ضدعفونی پارس خودرو

ضد عفونی تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو قبل از شروع به کار

اقدام جهادی سایپا در راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده

محدودسازی فعالیت مترو/ حمل و نقل عمومی در تهران متوقف نمی شود

از ماشین تا کپسول!/ قانون ((تولید در وضعیت جنگی))، جنرال موتورز را به تولید دستگاه تنفسی وادار کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی