پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ خودروسازان

40 هزار خودرو در پارکینگ یکی از خودروسازان

در شرایطی بازار خودرو ایران هنوز هم با رکودی سنگین مواجه است که خبر می رسد موجودی پارکینگ تنها یکی از خودروسازان کشور، به 40 هزار خودرو رسیده است. به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی و قیمت بالای خودروهای داخلی و همچنین خوش بینی مشتریان به آینده، بازار خودرو ایران همچنان در رکود به سر […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

در شرایطی بازار خودرو ایران هنوز هم با رکودی سنگین مواجه است که خبر می رسد موجودی پارکینگ تنها یکی از خودروسازان کشور، به 40 هزار خودرو رسیده است.

به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی و قیمت بالای خودروهای داخلی و همچنین خوش بینی مشتریان به آینده، بازار خودرو ایران همچنان در رکود به سر می برد و از همین رو موجودی پارکینگ خودروسازان افزایش یافته است.

این در شرایطی است که تولید خودروسازان کشور به شدت افت کرده و از تیراژ روزانه پنج هزار دستگاه، به زیر دو هزار دستگاه در روز رسیده است. حالا هم آن طور که منابع آگاه می گویند، تنها یکی از سه خودروساز بزرگ کشور حدود 40 هزار خودرو در پارکینگ های خود انبار کرده و باید دید سرنوشت آنها چه خواهد شد.

از این شرکت خودروساز البته خبر می رسد که فروش آن طی یکی دو هفته گذشته کمی بهتر شده و با این حساب احتمالا از حجم خودروهای انبار شده اش کاسته خواهد شد.

منبع: صنعت نویس

مدیرعامل ایران خودرو:کیفیت حق مردم است

فولکس واگن خواستار همکاری مشترک با ایران

کمپین سبب افزایش کیفیت خودرو نمی شود.

وام خودرو چه شد؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی