پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فورد

تداوم تعلیق فعالیت کارخانه های فورد در اروپا

شرکت خودروسازی فورد موتور تعلیق موقتی تولید خودرو و پیشرانه‌های خود را در کارخانه‌های اروپا تمدید کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی فورد موتور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ازسرگیری تولید فورد در اروپا تا حد زیادی وابسته به شرایط شیوع ویروس کرونا طی هفته‌های آتی، محدودیت‌های ملی تولید کشورها و توانایی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی فورد موتور تعلیق موقتی تولید خودرو و پیشرانه‌های خود را در کارخانه‌های اروپا تمدید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی فورد موتور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ازسرگیری تولید فورد در اروپا تا حد زیادی وابسته به شرایط شیوع ویروس کرونا طی هفته‌های آتی، محدودیت‌های ملی تولید کشورها و توانایی شبکه عرضه محصولات ما خواهد بود.»

فعالیت کارخانه‌های فورد در اروپا، ماه گذشته در مناطقی مانند کلن آلمان، رومانی، والنسیا اسپانیا و بریتانیا به دلیل محدودیت‌های اعمال شده ناشی از شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

فورد جزو ده‌ها خودروساز دیگری است که در شرایط کنونی به جنگ با کرونا برخاسته است و برخی از کارخانه‌های خود را به تولید ماسک، محافظ صورت و هواکش برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اختصاص داده تا سهم خود را در مبارزه علیه کرونا پرداخت کند.

اکنون خودروسازان دیگری نظیر جنرال‌موتورز، جگوار-لندروور، فیات-کرایسلر، تویوتا، جیلی، ماهیندرا و بسیاری دیگر در حال تولید کالاهای پزشکی موردنیاز برای مبارزه علیه کرونا هستند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

از ماشین تا کپسول!/ قانون ((تولید در وضعیت جنگی))، جنرال موتورز را به تولید دستگاه تنفسی وادار کرد

ماستنگ اروپایی!/ نگاهی به نسل ششم فورد ماستنگ با کیت بدنه راش

تمدید تعطیلی صنعت خودرو آمریکا تا یک ماه دیگر

تغییر کاربری خطوط تولید خودروسازان آمریکایی در دستور کار قرار گرفت

کدام خودروها بزرگترین جلوپنجره را دارند؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی