پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ماهیندرا

صف آرایی خودروساز هندی برای مقابله با کرونا

شرکت خودروسازی ماهیندرا هند، اعلام کرد ساخت محافظ‌های صورت برای کادر درمان را نیز آغاز کرده است و در مراحل نهایی ساخت هواکش‌های ارزان‌قیمت نیز قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی ماهیندرا هند در مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری می‌کند. طبق رویکرد چندوجهی این خودروساز، ارائه کمک مهندسی در زمینه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی ماهیندرا هند، اعلام کرد ساخت محافظ‌های صورت برای کادر درمان را نیز آغاز کرده است و در مراحل نهایی ساخت هواکش‌های ارزان‌قیمت نیز قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی ماهیندرا هند در مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری می‌کند. طبق رویکرد چندوجهی این خودروساز، ارائه کمک مهندسی در زمینه ایجاد محیط‌های قرنطینه، ارائه اتاق‌های استراحتگاه «ماهیندرا هالیدی» به‌عنوان محل موقت مراقبت بیماران و ساخت تجهیزات پزشکی ضروری است.

این خودروساز اعلام کرد ساخت محافظ‌های صورت برای کادر درمان را نیز آغاز کرده است و در مراحل نهایی ساخت ventilator یا همان دستگاه تنفس مصنوعی ارزان‌قیمت نیز قرار دارد.

این نوع از محافظ‌های صورت شبیه به همان مدلی است که شرکت خودروسازی فورد در ایالات متحده با همکاری موسسات بهداشتی ساخته است.

این مدل می‌تواند به حفظ سلامت کادر درمانی بیمارستان‌ها در برابر ابتلا به کرونا کمک شایانی کند. پیش از این نیز جگوار، دیگر خودروساز دنیا و این بار از انگلیس، آمادگی خود را برای تولید محافظ‌های صورت برای پزشکان و پرستاران انگلیسی اعلام کرده بود.

ماهیندرا علاوه بر این اقلام قرار است همکاری نزدیکی را با دولت هند برای تولید هواکش‌های بیمارستانی انجام دهد که نقش مهمی در محیط‌‌‌های قرنطینه دارند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تداوم تعلیق فعالیت کارخانه های فورد در اروپا

افت 70 درصدی فروش خودرو در اسپانیا

دانگ فنگ به دنبال کاهش سهام خود در پژو

جگوار هم به تولید ماسک می پردازد

محبوب ترین چهارچرخ ها در قاره سبز کدامند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی