پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ویژه‌ پرشیا خودرو برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل

در اولین گام، پرشیا خودرو طرح ویژه‌ای برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل تدارک دیده است تا به این ترتیب مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل، از بالاترین سطح خدمات پس از فروش پرشیا خودرو بهره بگیرند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این طرح، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

در اولین گام، پرشیا خودرو طرح ویژه‌ای برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل تدارک دیده است تا به این ترتیب مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل، از بالاترین سطح خدمات پس از فروش پرشیا خودرو بهره بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این طرح، پیرو اعلام درخواست سرویس دوره‌ای و یا تعمیرات خودرو از سوی مالک،کارشناسان تعمیرگاه مرکزی پرشیا با هماهنگی مشتریان به همراه خودروبرهای ویژه این شرکت، در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و ضمن ارزیابی خودرو مطابق با چک لیست پذیرش و استانداردهای تعمیرگاه مرکزی و دستورالعمل‌های BMW آلمان و ارائه راهنمایی‌های لازم، خودرو را به صورت رایگان به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو منتقل کرده و پس از تعمیرات و سرویس‌های لازم، خودرو بار دیگر با خودروبر مخصوص به محل مورد نظر مشتری منتقل می‌شد.

در تمام این فرآیند، پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مد نظر قرار خواهد گرفت و علاوه بر تجهیزات بهداشتی شخصی برای پرسنل، خودرو نیز پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا به این ترتیب ریسک انتقال ویروس کرونا از میان برود.

علاوه بر این، پرشیا خودرو برای مشتریان حضوری تعمیرگاه مرکزی نیز تمهیدات ویژه‌ای برای دوران کرونا اندیشیده است. با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، پرشیا خودرو امکان ایاب و ذهاب VIP و رایگان مشتریان حضوری در تعمیرگاه مرکزی را فراهم کرده است تا به این ترتیب مشتریان لزومی به حضور در تعمیرگاه مرکزی طی مدت تعمیر خودرو نداشته باشند.

در این طرح، بعد از حضور مشتریان در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو و پذیرش خودرو، خودروهای ویژه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است، به صورت رایگان مشتریان را تا منزل یا محل کار همراهی خواهند کرد. این خودرو‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به دستور العمل‌های مربوطه، پیش از هر سفر ضدعفونی شده و امکانات بهداشتی شخصی نیز برای راننده و مشتریان تدارک دیده شده است.

پس از تعمیر و سرویس خودرو و پایان فرآیند ضدعفونی، خودرو با هماهنگی مشتریان به صورت رایگان از طریق خودروبرهای ویژه پرشیا خودرو به محل مورد نظر مشتری منتقل و تحویل مشتریان خواهد شد.

این سرویس‌ها در حال حاضر در شهر تهران اجرا می‌شود و مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از سرویس‌های جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۹۱داخلی ۱۵۰ و ۱۵۸

تماس گرفته و یا به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کمک پرشیا خودرو به کادر درمان کشور

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI/ همراه با تخفیف های ویژه و 2 ماه تمدید رایگان گارانتی

تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری به مناسبت آغاز به کار فروشگاه 502 پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی