پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تب سنجی در فرودگاه

تمامی مسافران بلافاصله بعد از ورود ترمینال تب سنجی می شوند

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، مسافران در بدو ورود به ترمینال‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند اگر تب یا علائم دیگری داشته باشند امکان ورود به هواپیما نخواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، مسافران در بدو ورود به ترمینال‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند اگر تب یا علائم دیگری داشته باشند امکان ورود به هواپیما نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا جلسات متعددی با بخش‌های مختلف صنعت گذاشته شد و مسئولان شرکت فرودگاه‌ها، مدیران شرکت‌ها، هواپیمایی‌ها، مسئولین وزارت بهداشت در این جلسات حضور داشتند و محور فعالیت‌ها مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور باید بر اساس دستور العمل‌های وزارت بهداشت عمل کند افزود: بر این اساس تمامی دستورالعمل‌ها از طریق وزارت بهداشت به سازمان هواپیمایی کشور ارسال و ما به صورت بخشنامه به سایر بخش‌ها ارسال کردیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: مجهز بودن فرودگاه‌ها به دستگاه تب سنج، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین کارکنان و نیروهای انسانی فرودگاه‌ها و ضدعفونی ترمینال‌ها و اماکن مربوطه از جمله موارد بهداشتی است که در فرودگاه‌ها رعایت می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: مسافران در بدو ورود به ترمینال‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند اگر تب یا علائم دیگری داشته باشند امکان ورود به هواپیما نخواهند داشت.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری، پروازها نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.

جعفر زاده با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری عضو ایکائو است و بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی عمل می‌کند گفت: در فرودگاه‌ها، مسئولین وزارت بهداشت و هلال احمر مستقر هستند و تمام نکات بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

تداوم تعطیلی در شرکت هواپیماسازی بویینگ

تداوم های محدودیت های پروازی/ کاهش 90 سفرهای هوایی در کشور

افت چشمگیر مسافران فرودگاه مهرآباد

پروازهای چهار استان به عسلویه متوقف شد

مسافران آلمانی توجه کنند/ نحوه پذیرش مسافران پروازهای آلمان

لغو 96 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی سنگاپور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی