پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعویض پلاک خودرو

مراکز تعویض پلاک تا چه زمانی تعطیل اند؟

درهای مراکز تعویض پلاک به دلیل شیوع ویروس کرونا از 26 اسفند ماه 98 به روی مراجعین بسته شد. این در حالی است که معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ادامه دار بودن تعطیلی این مراکز تا اطلاع ثانوی خبر داده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو عین‌الله جهانی معاون اجتماعی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

درهای مراکز تعویض پلاک به دلیل شیوع ویروس کرونا از 26 اسفند ماه 98 به روی مراجعین بسته شد. این در حالی است که معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ادامه دار بودن تعطیلی این مراکز تا اطلاع ثانوی خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، درباره فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سال ۹۹ گفت:‌ همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعه‌کنندگان و کارکنان در مراکز تعویض پلاک، تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تعطیل شد.

وی با بیان اینکه این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت:‌ هم‌اکنون نیز این مراکز تعطیل هستند و شهروندان باید از مراجعه به آن پرهیز کنند. جهانی درباره زمان بازگشایی این مراکز نیز گفت:‌ با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

نصب 3 هزار پارتیشن در تاکسی های پایتخت

تعطیلی قطعه سازان تا 22 فروردین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

تمامی مسافران بلافاصله بعد از ورود ترمینال تب سنجی می شوند

آغاز به کار کارخانه ها برای سلامت نیروها بسیار خطرناک است

مترو دبی تعطیل شد

نصب 3 هزار پارتیشن در تاکسی های پایتخت

سهمیه سوخت اضافه برای خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی