پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو کیا موتورز

کاهش فروش خودرو این بار به نام کیاموتورز

براساس آمارهای اعلام شده توسط شرکت خودروسازی کیا موتورز، این شرکت در مارس ۲۰۲۰ با کاهش ۴/ ۶ درصدی فروش خودرو مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی کیا موتورز در کره‌جنوبی به‌تازگی با انتشار آمار و گزارش‌های جدید از میزان فروش محصولات مختلف خود اعلام کرده که در ماه مارس، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

براساس آمارهای اعلام شده توسط شرکت خودروسازی کیا موتورز، این شرکت در مارس ۲۰۲۰ با کاهش ۴/ ۶ درصدی فروش خودرو مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی کیا موتورز در کره‌جنوبی به‌تازگی با انتشار آمار و گزارش‌های جدید از میزان فروش محصولات مختلف خود اعلام کرده که در ماه مارس، ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ دستگاه خودرو در بازارهای جهانی فروخته و عرضه کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی مارس ۲۰۱۹ افت ۴/ ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

از جمله خودروهای موفق و پرفروش این برند کره‌ای در جهان می‌توان به ترتیب به شاسی بلند کیا اسپورتیج با فروش ۲۸ هزار و ۹۷۷ دستگاه، کیا سلتوس با فروش ۲۷ هزار و ۸۰۶ دستگاه و سدان کیا فورته با فروش ۲۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه اشاره کرد.

گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت automobilsport همچنین نشان می‌دهد میزان فروش این برند در کره با رشدی ۳/ ۱۵ درصدی مواجه بوده و توانسته ۵۱ هزار و ۸ دستگاه را روانه بازار این کشور کند.

این در حالی است که میزان فروش آن در مارس ۲۰۱۹ تنها ۴۴ هزار و ۲۳۳ دستگاه بوده است و این به آن معنا است که از آوریل ۲۰۱۸، این نخستین بار است که کیاموتورز توانسته در بازار کره بالغ‌بر ۵۰ هزار دستگاه بفروشد.

البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو معرفی و عرضه خودروهای جدید همچون سدان اپتیما و شاسی بلند سورنتو نیز در رشد و افزایش تقاضای فروش تاثیر بسزایی داشته است.

میزان فروش محصولات کیا موتورز اما در بازارهای جهانی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا منجر به افت شدید تقاضا شده و ۲/ ۱۱ درصد کاهش یافته و روی عدد ۱۷۵ هزار و ۹۵۲ دستگاه ایستاده است.

این در حالی است که میزان فروش آن در بازارهای جهانی در مارس ۲۰۱۹ میلادی، ۱۹۸ هزار و ۱۳۷ دستگاه ثبت و گزارش شده بود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کرونا نفس خودروسازان کره ای را گرفت

کیا موتورز برای 140 هزار دستگاه اپتیما فراخوان داد

افت شدید تولید خودروسازان کره ای در چین

کیا موتورز به دنبال ساخت یک وانت برای حضور پر قدرت تر در بازار خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی