پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

طرح ترافیک اجرا نشده لغو شد/ مدت زمان لغو طرح ترافیک مشخص نیست

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود و مشخص نیست تا چه زمانی لغو طرح ترافیک ادامه داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره لغو اجرای طرح ترافیک اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود و مشخص نیست تا چه زمانی لغو طرح ترافیک ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره لغو اجرای طرح ترافیک اظهار کرد: طرح ترافیک از یکشنبه در تهران اجرا نمی‌شود ولی از آنجایی که هنوز مصوبه‌ای از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا به شهرداری ابلاغ نشده مشخص نیست که تا چه زمانی لغو طرح ترافیک ادامه داشته باشد.

وی افزود: احتمال دارد لغو طرح ترافیک تا پایان فروردین مدنظر قرار گرفته باشد که پس از آن بسته به شرایط کرونا تصمیم جدیدی اتخاذ می‌شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به اینکه آیا ممکن است لغو طرح ترافیک تا پاییز و زمستان ادامه داشته باشد، گفت: ما خوشبین هستیم که بیماری کرونا شکست داده شود و مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود ولی باید در نظر داشت که در صورت ادامه دار شدن این بیماری و متوقف نشدن روند شیوع آن، ضرر مالی برای ما اصلاً اهمیت ندارد و معیار سلامت مردم است.

حجت در مورد درآمد حاصل از طرح ترافیک گفت: اگر یک ماه به صورت کامل طرح ترافیک در پایتخت اجرا نشود ۳۵ میلیارد تومان ضرر و خسارت مالی به همراه دارد و پیش از این درآمد حاصل از طرح ترافیک برای موضوعاتی همچون خط کشی معابر و توسعه اختصاص می‌یابد و اگر لغو طرح ترافیک ادامه داشته باشد کمک دولت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اشاره کرد : البته دولت سالهاست که یارانه بلیت مترو را هم پرداخت نکرده و خیلی به کمک‌های دولت امیدوار نیستیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

درآمد یک و نیم میلیاردی شهرداری از طرح ترافیک پایتخت

عدم اجرای طرح ترافیک پایتخت در هفته جاری

جزئیات طرح ترافیک 99

آیا مترو تهران تعطیل می شود؟

تمدید اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک به دلیل شیوع کرونا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی