پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

افزایش 40 درصدی مسافران مترو نسبت به هفته اخیر/ ابتلا 35 نفر از کارکنان شرکت مترو به کرونا

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، نسبت به هفته گذشته تعداد مسافران مترو 30 تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران و وضعیت ترافیکی در ایستگاه‌های مترو از روز گذشته تاکنون اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۳۰۰ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، نسبت به هفته گذشته تعداد مسافران مترو 30 تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران و وضعیت ترافیکی در ایستگاه‌های مترو از روز گذشته تاکنون اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از طریق مترو تهران جابجا شده‌اند که البته این آمار نسبت به قبل از شیوع کرونا که تعداد مسافران و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بود اندک است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۰۰ هزار مسافر روز گذشته در متروی تهران حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از آنها کسانی بودند که هفته‌های قبل از آن نیز با مترو تردد کرده‌اند، گفت: ۱۰۰ هزار نفر از مسافران روز پیش کسانی بودند که تقریباً برای نخستین بار در سال جاری از مترو استفاده کرده بودند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تعداد مسافران مترو نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است، گفت: شرکت مترو از ۱۰۰ درصد ناوگان خود برای جابجایی مسافران استفاده کرده و هر تعداد قطار در ناوگان داشته برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

نوبخت تاکید کرد: مسافران حتماً فاصله اجتماعی خود با دیگران را به ویژه در ایستگاه‌های تقاطعی که جمعیت بیشتری دارد رعایت کنند تا از این طریق بتوان جهت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه مترو تهران بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ پرسنل دارد، گفت: تا هفته گذشته حدود ۳۵ نفر در شرکت مترو مبتلا به کرونا شده بودند که وضعیت آنها در حال حاضر رو به بهبود است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

کمبود آسانسور در خطوط مترو تهران

مترو دبی تعطیل شد

ایستادگی در حرکت / ویروس کرونا چگونه از وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی منتقل می شود؟!

آمار خیره کننده استفاده از مترو در اولین روز کاری کرونایی

حمل و نقل عمومی را نمی توان تعطیل کرد/ فعلا تا 20 فروردین طرح ترافیک اجرا نمی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی