پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تب گیری

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با کرونا را تایید کرده و آن را مثبت ارزیابی کردند. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با کرونا را تایید کرده و آن را مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشكي ايران با حضور در جلسه ستاد مقابله با كرونای گروه خوروسازي سايپا و بازديد از وضعيت سالن‌هاي توليدي به بررسي پروتكل هاي اجرايي و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در اين بازديد سیدجواد سليماني، مديرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملكرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت ‌مبارزه با کرونا، بر ضرورت همكاري دوجانبه با اين وزارتخانه در راستاي مقابله با شیوع این بیماری تاكيد كرد و از برنامه‌ريزي ويژه سايپا برای صیانت از سلامت کارکنان و كنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به كار مجدد فعاليت‌های توليدي خبر داد.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران نیز ضمن قدردانی از عملكرد سایپا و ستاد مبارزه با كرونای این گروه در اجراي كامل پروتكل‌هاي بهداشتي گفت: فعاليت هاي موثر و پيش بيني هاي هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در كاهش شيوع اين ويروس در سطح کارکنان اين واحد بزرگ صنعتي داشته است.

دکتر بابک عشرتی ادامه داد: اميدواريم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.

وي افزود: فعاليت مجدد در خطوط توليدي و سطح كارخانه ها با رعايت موارد بهداشتي و اصول مهندسي كه كمترين تداخل انساني را به همراه داشته باشد امكان پذير خواهد بود.

انتهای پیام/

کسر مابه‌التفاوت بیمه از سود تاخیر مشتریان سایپا به جای واریز وجه/ تکمیل وجه خودرو به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر شد

تغيير در خطوط توليد سايپا باهدف حفظ فاصله فردی کارکنان/ کاهش نيروی انسانی توليد در هر شيفت کاری سايپا

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

توزیع روزانه ده هزار ماسک رایگان و ضدعفونی در منطقه ۲۱ تهران

بیش از 863 هزار دستگاه خودرو در سال 98 تولید شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی