پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ریزش سنگ در جاده

جاده اصلی شهرستان سوادکوه متحمل خسارت 110 میلیون تومانی شد

به گفته  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سوادکوه، رانش کوه و ریزش تخته سنگ در جاده اصلی شهرستان سوادکوه خسارت ۱۱۰ میلیون تومانی به دنبال داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رانش و ریزش تخته سنگ شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین ماه در محور سوادکوه از مسیر جنوب به شمال در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

به گفته  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سوادکوه، رانش کوه و ریزش تخته سنگ در جاده اصلی شهرستان سوادکوه خسارت ۱۱۰ میلیون تومانی به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رانش و ریزش تخته سنگ شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین ماه در محور سوادکوه از مسیر جنوب به شمال در منطقه رو به روی روستای ” طالع ” منجر به مسدود شدن جاده شد . ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری با تلاش شبانه روزی این محور را بعد از یک روز پاکسازی و بازگشایی کردند .

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سوادکوه اظهار کرد: رانش و ریزش تخته سنگ های بزرگ در محور سوادکوه باعث شد تا به آسفالت در طول ۱۰۰ متر و عرض ۱۲ متر خسارت وارد شود .

وی با اعلام اینکه رانش و ریزش تخته سنگ به علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی و گاردریل هم خسارت وارد کرد ، گفت : این رانش های مکرر باعث شد تا به ۴۰ متر از علائم راهنمایی و گاردریل در محور سوادکوه از مسیر جنوب به شمال در منطقه رو به روی روستای طالع خسارت وارد شود .

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

افزایش 9 درصدی تردد بین شهری

توسعه و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری در دستور کار قرار گرفت

ابلاغیه ممنوعیت یا محدودیت سفر هنوز ابلاغ نشده است

افت 26 درصدی ترددهای برون شهری ها طی 24 ساعت گذشته

ترافیک آزادراه تهران-قم نیمه سنگین/ لزوم خودداری مردم از انجام سفر

عوارض آزادراه ها براساس میزان پیمایش مسیر اخذ می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی