پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو

پژو سیتروئن و رنو فرانسه عنوان خودروساز بی ارزش را دریافت کردند

موسسه اعتبارسنجی استاندارد اند پورز، رتبه اعتباری دو خودروساز فرانسوی پژوسیتروئن و رنو را تنزل داد و آن را «بی‌ارزش» عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علت اصلی این کاهش رتبه اعتباری خودروسازان فرانسوی نیز آثار مهلک شیوع ویروس کرونا ازجمله تعطیلی چندین واحد تولیدی این دو خودروساز در سراسر جهان است. در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

موسسه اعتبارسنجی استاندارد اند پورز، رتبه اعتباری دو خودروساز فرانسوی پژوسیتروئن و رنو را تنزل داد و آن را «بی‌ارزش» عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علت اصلی این کاهش رتبه اعتباری خودروسازان فرانسوی نیز آثار مهلک شیوع ویروس کرونا ازجمله تعطیلی چندین واحد تولیدی این دو خودروساز در سراسر جهان است.

در بیانیه استاندارد اند پورز پیرامون کاهش رتبه اعتباری سهام رنو و پژو به بی‌ارزش آمده است:« شرکت فرانسوی رنو نقدینگی فراوانی را در اختیار دارد و از دید ما می‌تواند به تضمین‌هایی که دولت فرانسه می‌دهد، تکیه کند.»

با این حال تاکید شده است که همچنان انتظار می‌رود فروش محصولات و ورود پول به رنو در ادامه سال ۲۰۲۰ نیز تضعیف شود. این موسسه اعتبارسنجی همچنین چشم‌انداز شرکت پژو را از حالت «با ثبات» به «منفی» تغییر داد.

در آخرین روز معاملاتی بازار سهام، ارزش سهام هر دو خودروساز فرانسوی با کاهش یک درصدی مواجه شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

دانگ فنگ به دنبال کاهش سهام خود در پژو

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

مقایسه پژو 2008 و چری تیگو7 / عاقبت نسیه فروشی!

وعده مساعدت دولت فرانسه به خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی