پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاسخگویی تلفنی سایپا

افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا/ مراجعه حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابلیت‌های فناورانه وب سایت و توان مرکز تماس خود را افزایش داده تا بیش از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست‌های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو این گروه خودروسازی با هدف […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابلیت‌های فناورانه وب سایت و توان مرکز تماس خود را افزایش داده تا بیش از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست‌های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو

این گروه خودروسازی با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، درخواست‌های مشتریان را صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ می دهد.

براین اساس، امکان مراجعه حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.

لازم به ذکر است از اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرده و تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/

پیکاپ ریچ با ظاهری جدید به بازار می آید

منتقدان همیشگی پراید خواستار ادامه تولید آن شده‌اند!؟

تداوم خدمات در محل رایگان امداد خودرو سایپا

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

کسر مابه‌التفاوت بیمه از سود تاخیر مشتریان سایپا به جای واریز وجه/ تکمیل وجه خودرو به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی