پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو نیسان

نیسان تعطیلی کارخانه های خود در آمریکا را تمدید کرد

نیسان اعلام کرد تعطیلی کارخانه‌های تولیدی خود را در ایالات‌متحده تا اواسط ماه مه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی نیسان موتور اعلام کرد تعطیلی کارخانه‌های تولیدی خود را در ایالات‌متحده تا اواسط ماه مه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرده است. نیسان همچنین […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

نیسان اعلام کرد تعطیلی کارخانه‌های تولیدی خود را در ایالات‌متحده تا اواسط ماه مه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی نیسان موتور اعلام کرد تعطیلی کارخانه‌های تولیدی خود را در ایالات‌متحده تا اواسط ماه مه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرده است.

نیسان همچنین یادآور شده که مجبور است تا به‌طور موقت ۱۰ هزار نفر از کارکنان ساعتی خود را به مرخصی بفرستد.

این در حالی است که سوبارو، دیگر خودروساز ژاپنی نیز اعلام کرده است که از یازدهم ماه مه، فعالیت کارخانه خود در ایندیانا ایالات‌متحده از سر می‌گیرد.

بسیاری از خودروسازان ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند تا تاریخ چهار مه فعالیت‌های خود را از سربگیرند، اما برخی از مدیران خودروسازی بر این باورند که حداقل زمان لازم برای ازسرگیری فعالیت خودروسازان اواسط ماه مه خواهد بود.

با شیوع ویروس کرونا که کانون اولیه آن در چین بود، سپس تمامی کشورهای جهان را درنوردید، خودروسازی به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت‌ها برای مهار شیوع کرونا، و در نتیجه تعطیلی نمایندگی‌ها، کارخانه‌ها و افت تقاضا متحمل زیان‌د‌هی گسترده‌ای شده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

زمان رونمایی از فیس لیفت نیسان Kicks به تعویق افتاد

وضعیت نیسان موتورز در شرایط بحرانی قرار دارد

قرارگیری مدیرعامل جدید نیسان در شرایط نابسامان

افت بی سابقه ارزش سهام شرکت نیسان موتور

کارلوس گوسن باید غرامت 91 میلیون دلاری به نیسان بپردازد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی