پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما

طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما بی فایده است

مدیرعامل شرکت رایان ایر ایرلند معتقد است طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیماها تاثیر مثبتی در کاهش ابتلا به ویروس کرونا نخواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مایکل اولری، مدیرعامل شرکت رایان ایر به عنوان یک ایرلاین مقرون به صرفه ایرلندی، به تازگی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما و خالی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت رایان ایر ایرلند معتقد است طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیماها تاثیر مثبتی در کاهش ابتلا به ویروس کرونا نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مایکل اولری، مدیرعامل شرکت رایان ایر به عنوان یک ایرلاین مقرون به صرفه ایرلندی، به تازگی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما و خالی ماندن صندلی های وسط در جهت های مسافربری به شدت انتقاد و اشاره کرده که اجرای این طرح با خالی گذاشتن صندلی های وسط هواپیما نیز تاثیر مثبتی در کاهش ابتلای مسافران به ویروس خطرناک کرونا نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود و در مصاحبه با گزارشگر رویترز بیان کرد: اجرای این طرح که توسط بسیاری از مسئولان و مقامات بدون اطلاع دقیق از طراحی هواپیما و بحران‌های مالی پیش روی ایرلاین‌های مختلف صورت گرفته است، به جز آنکه برای شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط های پروازی ارزان قیمت و مقرون به صرفه همچون رایان ایر مشکلات مالی جدید ایجاد کند، تاثیر مثبت دیگری در کاهش ابتلای مسافران به ویروس کرونا نخواهد داشت.

اولری همچنین گفت: همه می‌دانند که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی منوط به ایجاد فاصله ای استاندارد حدود ۲ متر میان افراد است که این مسئله در محیط هواپیما و با توجه به مسائل مالی ایرلاین های مختلف قابل اجرا نیست. همچنین مسافران قبل از ورود به داخل کابین هواپیما، در مراحل مختلف پرواز در فرودگاه با خیل عظیمی از مسافران مواجه شده اند که احتمال ابتلای آنها را به این ویروس افزایش می دهد.

وی در آخر تاکید کرد: تنها چیزی که موجب کاهش ابتلای مسافران در محیط هواپیما می شود استفاده آنها از ماسک است. بنابراین بهتر است خود مسافران با حفظ و رعایت نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و دستکش از ابتلای خود به ویروس کرونا در محیط هواپیما و فرودگاه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

موتور کارخانه بوئینگ روشن شد

ناپایداری صنعت هوانوردی آمریکا

تحمیل خسارت 3 هزار میلیارد تومانی به شرکت های هواپیمایی

تمامی مسافران بلافاصله بعد از ورود ترمینال تب سنجی می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی