پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

بعد از 8 سال موفقیت، سومین نسخه از ام وی ام 315 به بازار می آید

اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام کرد سومین فیس لیفت ام وی ام 315 به زودی وارد بازار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ام وی ام 315 از جمله خودروهای هاچ بک موفق و شناخته شده در بازار ایران به شمار می رود و تاکنون توانسته جایگاه خود را ثبت کند. اخیرا شرکت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام کرد سومین فیس لیفت ام وی ام 315 به زودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ام وی ام 315 از جمله خودروهای هاچ بک موفق و شناخته شده در بازار ایران به شمار می رود و تاکنون توانسته جایگاه خود را ثبت کند.

اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام کرد سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد.

همواره طراحی خودرو 315 جذاب و زیبا بوده اما متناسب با نیاز روز بازار ، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد.

مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المانهای عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز بوده و مشابه نمونه های روز اروپایی است.

اما در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملا مشابه مدل جذاب ایکس 22 است، در مجموع خودرو جذاب تر شده است.

همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکترونیکی ) است که در مقایسه با رقبا هم سطح کاملا خاص است .

علاوه بر این موارد مدل جدید 315 با گیربکس اتومات عرضه می شود با این حساب این خودرو موفقیت مدل های قبلی 315 را تکرار خواهد کرد و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کامل تری را راجب این خودرو اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

فروش اقساطی 4 محصول مدیران خودرو

شرايط ويژه فروش تيگو 5

٨ سال موفقيت براي ام وي ام 315

اهدا 10000 ماسک توسط شركت چری به كشور ايران

مالکان محصولات مدیران خودرو توجه کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی