پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک جاده ای

افزایش 15 درصدی تردد در محورهای برون شهری

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار، میزان ترددها نسبت به روز قبل حدود ١٤.٣ درصد افزایش را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌ استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار، میزان ترددها نسبت به روز قبل حدود ١٤.٣ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌ استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار ٣٠٩ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ١٤.٣ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٦.٥ درصد و اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پایانه شهید کلانتری و در ادامه ترافیک سنگین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج – تهران محدوده‌های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است؛ همچنین ترافیک سنگینی در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس وجود دارد.

آزادراه تهران – شمال ( قطعه یک)، واقع در استان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جوی از بارش باران در برخی از محورهای استانهای اصفهان، فارس، خراسان جنوبی و چهارمحال وبختیاری خبر می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

کاهش 4.2 درصدی ترددها در جاده ها نسبت به روز گذشته

جاده اصلی شهرستان سوادکوه متحمل خسارت 110 میلیون تومانی شد

افزایش 9 درصدی تردد بین شهری

توسعه و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری در دستور کار قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی