پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پرشیا خودرو

تعمیرگاه پرشیا خودرو در پارکینگ شما/ گسترش خدمات سرویس در محل برای مالکین محصولات BMW و MINI

پرشیا خودرو با توجه به ضرورت کاهش تردد شهروندان در شرایط فعلی و در راستای افزایش رفاه و آسایش مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی، طیف گسترده‌ای از خدمات تعمیرگاهی خود را با سرویس های سیار و در محل مشتریان ارائه می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیاخودرو در یک ماه اخیر و همزمان با […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

پرشیا خودرو با توجه به ضرورت کاهش تردد شهروندان در شرایط فعلی و در راستای افزایش رفاه و آسایش مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی، طیف گسترده‌ای از خدمات تعمیرگاهی خود را با سرویس های سیار و در محل مشتریان ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیاخودرو در یک ماه اخیر و همزمان با اوج‌گیری بیماری کرونا، طرح‌های متعددی را در زمینه خدمات پس از فروش به اجرا گذاشته تا از این طریق بتواند بخشی از نیازهای مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی را در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بدون حضور فیزیکی مالکین برآورده کند.

در همین راستا، مجموعه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو طیف گسترده‌ای از خدمات خود را در قالب سرویس‌ های در محل ارائه می‌کند تا به این ترتیب مالکان این خودرو ها بتوانند بالاترین سطح خدمات پس از فروش را در محل زندگی یا کار خود دریافت کنند بدون آنکه نیاز به حضور در محل نمایندگی های پرشیا خودرو باشد.

سرویس های در محل پرشیاخودرو تنوع بالایی دارد که شامل سرویس های دوره‌ای و برخی از خدمات تعمیراتی است.

تمامی این سرویس ها و خدمات بر اساس چک لیست شرکت‌های مادر و رویه جاری در نمایندگی های پرشیاخودرو انجام می شود و از این نظر مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از این خدمات بهره بگیرند.

بخشی از سرویس های ارائه شده از سوی این واحد شامل بازدید فنی خودرو و عیب‌یابی با دیاگ، تعویض روغن و فیلترها، تعویض لنت، تعویض تایرها، تعویض باتری و تعریف سوئیچ، تعویض شمع و تحویل سوخت است ضمن آنکه متخصصان این بخش امکان ارائه راهنمایی های فنی تلفنی و آموزش آپشن‌های خودرو به صورت حضوری را نیز دارند.

در کنار این‌ها، در صورتی که مشکل خودرو در محل قابل رفع نشود، هماهنگی برای حضور خودروبر و حمل خودرو تا نمایندگی و بازگرداندن آن به محل مورد نظر مشتریان نیز وجود دارد.

این خدمات در 365 روز و تا ساعت 22 شب به مشتریان ارائه می شود ضمن آنکه شیفت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی فنی نیز در تمام طول سال برقرار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره مندی از خدمات این واحد می توانید در تهران با شماره تلفن 1885 و در سایر نقاط کشور با شماره تلفن 0214591 یا 02144530781 تماس بگیرید. همچنین شماره واتس‌اپ 09120385866 نیز برای مشاوره و راهنمایی تصویری در اختیار علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

تمدید 2 ماهه گارانتی ب ام و ومینی سواران توسط پرشیا خودرو

اهدا 3000 کیت مخصوص کادر درمان توسط پرشیا خودرو به بیمارستان شهدای تجریش

پرشیا خودرو گارانتی خودروی مشتریان را تمدید کرد

طرح ویژه‌ پرشیا خودرو برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل

کمک پرشیا خودرو به کادر درمان کشور

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی