پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پرشیا خودرو

سرویس VIP خرید محصولات ب ‌ام‌ و و مینی

پرشیا خودرو در ادامه معرفی خدمات جدیدخود، سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی را برای یک خرید امن و مطمئن آغاز کرد. در این طرح خودروهای ویژه این شرکت، علاقه‌مندان به خرید محصولات را به شکل VIP تا نمایندگی‌ها همراهی کرده و در نهایت به منزل باز می‌گردانند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

پرشیا خودرو در ادامه معرفی خدمات جدیدخود، سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی را برای یک خرید امن و مطمئن آغاز کرد. در این طرح خودروهای ویژه این شرکت، علاقه‌مندان به خرید محصولات را به شکل VIP تا نمایندگی‌ها همراهی کرده و در نهایت به منزل باز می‌گردانند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو از مدتی قبل و همزمان با شروع کرونا در کشور، طرح‌های متنوع خرید و فروش و خدمات پس از فروش غیر حضوری را به اجرا گذاشته است و اکنون با معرفی سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی، گام دیگری در گسترش خدمات غیر حضوری و کاهش ترددهای شهری برداشته است.

در سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی، خودروهای ویژه‌ای تدارک دیده شده است که علاقه‌مندان به خرید این خودروها را به صورت VIP از درب منزل یا محل کار تا نمایندگی مورد نظر منتقل کرده و باز می‌گردانند.

این خودروها بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی ضدعفونی شده‌اند و امکانات بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی نیز در بد ورود، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد ضمن آنکه پرسنل نیز با آموزش‌های بهداشتی در محل حاضر می‌شوند.

تمامی این اقدامات، در راستای افزایش ایمنی و سلامت خانواده بزرگ پرشیاخودرو انجام می‌گیرد تا مشتریان محترم بتوانند با اطمینان خاطر و آسودگی، خودرو مورد نظر خود را بازدید و خرید کنند.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از سرویس می‌توانند با مراجعه به وبسایت BMWLAND.ir به عنوان مرجع فروش خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی در ایران مراجعه کرده و فرم مورد نظر را تکمیل کنند تا کارشناسان پرشیا خودرو جهت هماهنگی با آن‌ها تماس بگیرند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی، امکان تماس با پیش شماره 021 تهران و تلفن ۴۵۹۱ داخلی 144 و 147 نیز فراهم شده است.

سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی، بخشی از اقدامات پرشیا خودرو در راستای کاهش نیاز به حضور مالکین و علاقه‌مندان این خودروها در نمایندگی‌ها است تا در کنار سرویس‌های خدمات پس از فروش در منزل، حمل رایگان خودرو تا محل نمایندگی‌ها، سرویس فروش خودرو از منزل و سایر خدماتی که با شعار “جایگاه شما را می‌دانیم” به زودی معرفی می‌شود، پرشیاخودرو را به پیشگام ارائه خدمات غیر حضوری در بازار تبدیل کند.

انتهای پیام/

سرویس ویژه فروش ب‌ ام‌ و و مینی از منزل

تعمیرگاه پرشیا خودرو در پارکینگ شما/ گسترش خدمات سرویس در محل برای مالکین محصولات BMW و MINI

تمدید 2 ماهه گارانتی ب ام و ومینی سواران توسط پرشیا خودرو

اهدا 3000 کیت مخصوص کادر درمان توسط پرشیا خودرو به بیمارستان شهدای تجریش

پرشیا خودرو گارانتی خودروی مشتریان را تمدید کرد

طرح ویژه‌ پرشیا خودرو برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی