پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری خودرو

آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو

بعد از گذشت ۴۰ روز از تعطیلی مراکز شماره گذاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراکز مجددا باز شدند و فعالیت خود را آغاز کردند به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مراکز شماره ‌گذاری خودرو به دنبال شیوع ویروس کرونا که از تاریخ 26 اسفندماه سال گذشته به پیشنهاد پلیس و موافقت ستاد ملی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

بعد از گذشت ۴۰ روز از تعطیلی مراکز شماره گذاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراکز مجددا باز شدند و فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مراکز شماره ‌گذاری خودرو به دنبال شیوع ویروس کرونا که از تاریخ 26 اسفندماه سال گذشته به پیشنهاد پلیس و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیل شده بود، از امروز آغاز به کار خواهند کرد.

بر اساس اخبار منتشرشده، بازگشایی مراکز شماره‌گذاری خودرو منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام ‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است. همچنین این مراکز از امروز خدمات خود را به متقاضیان به‌صورت زوج و فرد ارائه می‌دهند.

در شرایطی مراکز شماره‌گذاری خودرو کار خود را از امروز آغاز خواهند کرد که نمایشگاه‌های خودرو از ابتدای هفته گذشته ( ۳۰ فروردین ماه) این امکان را یافته بودند که با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

قدم به قدم با مراحل تعویض پلاک خودرو

کاهش 8 درصدی شماره گذاری خودروهای نوشماره در 5 ماه نخست سال جاری

منعی برای شماره گذاری خودروهای ثبت سفارش شده وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی