پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری ولوو و بنز

ولوو و دایملر برای تولید نوعی نیرو محرکه خودروهای سنگین دست همکاری به یکدیگر دادند

ولوو و دایملر برای تولید نیرو محرکه های پیل سوختی برای خودروهای سنگین با یکدیگر همکاری و مشارکت خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دایملر و ولوو توافق کرده‌اند تا دانش خود را برای ساخت و تولید نیرو محرکه ‌های پیل سوختی برای خودروهای سنگین به اشتراک بگذارند. اگرچه هنوز جزئیاتی از این […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

ولوو و دایملر برای تولید نیرو محرکه های پیل سوختی برای خودروهای سنگین با یکدیگر همکاری و مشارکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دایملر و ولوو توافق کرده‌اند تا دانش خود را برای ساخت و تولید نیرو محرکه ‌های پیل سوختی برای خودروهای سنگین به اشتراک بگذارند.

اگرچه هنوز جزئیاتی از این خبر مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا، غول‌های خودروسازی را به فکر واداشته است تا ایده‌های تجاری خود را محقق سازند و بتوانند سود خود را حفظ کنند.

به‌رغم این امر، خودروسازان جهانی در پی راه‌های جدیدی برای اشتراک هزینه‌ها هستند، به‌ویژه در زمانی که صحبت از فناوری‌های نوین در میان باشد.

هر دو این خودروسازها اعلام کرده‌اند که اهداف مشترک آنها ارائه خودروهای سنگین با پیل سوختی در نیمه دوم دهه جاری برای کاربری باری در تولید انبوه است.

اشتراک نیروها می‌تواند هزینه‌های ساخت را برای هر دو شرکت کاهش و معرفی سیستم‌های پیل سوختی را در بازار شتاب دهد.اگر این همکاری بین دایملر و ولوو به‌خوبی پیش برود، مزایای این همکاری می‌تواند در خودروهای سواری نیز دیده شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ولوو فعالیت خود را دوباره آغاز می کند

همکاری دایملر آلمان و شرکت خودروسازی ولوو

دیدار جمعی از مشتریان با عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس

احیای «ولوو آمازون» در داتیس خودرو

اطلاعیه داتیس خودرو در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان

معرفی تیونرهای اختصاصی ولوو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی