پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

نحوه تردد ساکنان محدوده طرح ترافیک پس از اجرا محدودیت ها

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک قبل از ساعت 9 یک خروج رایگان و بعد از ساعت 16 هم یک ورود رایگان خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره وضعیت تردد ساکنین محدوده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک قبل از ساعت 9 یک خروج رایگان و بعد از ساعت 16 هم یک ورود رایگان خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره وضعیت تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک بعد از آغاز اجرای این طرح در سال جاری اظهار کرد: ساکنین محدوده طرح در سال گذشته قبل از ساعت 8:30 یک خروج و بعد از ساعت 17 یک ورود رایگان به محدوده داشتند اما با توجه به مصوبه جدید شورای ترافیک، ساعت 8:30 به 9 و ساعت 17 به 16 تغییر یافته است.

وی افزود: اگر ساکنان طرح در این بازه‌ها، ترددی داشته باشند باید 50 درصد تعرفه طرح ترافیک یا آلودگی هوا را بپردازند که هزینه نهایی آن به زمان اوج ترافیک و نوع معاینه فنی آنها بستگی دارد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران تصریح کرد: مالکان باید عوارض نوسازی، خودرو و پسماند خود را بپردازند، مستأجران ساکن در این محدوده نیز باید نسبت به پرداخت عوارض مذکور اقدام کنند و چنانچه اجاره‌نامه‌شان رو به اتمام است باید برگه تمدیدشده آن را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند.

سعیدیان‌فر اشاره کرد: به هر بلوک یا آپارتمان که سند مجزا دارد، این تخفیف تعلق می‌گیرد به‌عنوان مثال اگر یک ساختمان هشت‌طبقه هشت‌واحدی، سندهای مجزا داشته باشد، به‌ازای هر یک از سندها، تخفیف تردد و یک ورود و خروج رایگان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

عوارض طرح ترافیک سرجای خودش است

طرح ترافیک اجرا نشده لغو شد/ مدت زمان لغو طرح ترافیک مشخص نیست

درآمد یک و نیم میلیاردی شهرداری از طرح ترافیک پایتخت

عدم اجرای طرح ترافیک پایتخت در هفته جاری

جزئیات طرح ترافیک 99

آیا مترو تهران تعطیل می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی