پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و x2

فیس لیفت ب ام و به زودی معرفی می شود

شرکت ب ام و نسخه فیس لیفت و به روز رسانی شده از X2 را به زودی رونمایی می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معرفی محصولات جدید ب ‌ام ‌و با نسخه S و به‌روز‌رسانی شده از X۲ که فعلا تصاویر نمونه اولیه آن منتشر شده است، ادامه پیدا می‌کند. این خودرو دارای […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت ب ام و نسخه فیس لیفت و به روز رسانی شده از X2 را به زودی رونمایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معرفی محصولات جدید ب ‌ام ‌و با نسخه S و به‌روز‌رسانی شده از X۲ که فعلا تصاویر نمونه اولیه آن منتشر شده است، ادامه پیدا می‌کند.

این خودرو دارای سطح کمی از پوشش استتاری است و تا حد زیادی می‌توان تغییرات طراحی روی بدنه آن را دید. در نگاه اول می‌توان متوجه برچسبی شد که برای پوشاندن چراغ‌های مه شکن به جای چراغ‌های روز نصب شده‌اند.

به‌علاوه، جلوی پنجره خودرو نیز با یک پوشش مشکی رنگ پوشانده شده که می‌توان انتظار داشت تغییرات خاصی در این بخش صورت گرفته باشد.

گمان می‌رود که این جلو پنجره به‌صورت دو تکه و بزرگ‌تر از قبل باشد. از دیگر تغییرات انجام گرفته روی فیس لیفت X۲ می‌توان به بازطراحی چراغ‌های جلو و عقب، رنگ‌ها و چرخ‌های جدید اشاره کرد.

در تصاویر به‌دست‌آمده از X۲ جدید اطلاعاتی در مورد قسمت داخلی خودرو به دست نیامده، ولی انتظار می‌رود از روکش‌های تازه، مواد جدید، داشبورد و سامانه سرگرمی اطلاعاتی بازطراحی شده در آن استفاده شده باشد.

این فیس لیفت نیز مانند نسخه هیبریدی الکتریکی، دارای یک موتور ۵/ ۱ لیتری سه سیلندر توربو بنزینی و یک موتور برقی ۹۴ اسب بخاری است. گمان می‌رود که X۲ هم مانند X۱ بتواند تنها با اتکا به موتور بنزینی‌اش مسافتی ۳۱ مایلی را طی کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

سقوط 94 درصدی فروش ب ام و I3

معرفی آنلاین ب ام و سری 4 در ماه ژوئن

شهر شیشه‌ای/ ساختار مواد مورد استفاده در بدنه خودروها به زودی دست‌خوش تغییر خواهد شد

افت 21 درصدی فروش ب ام و در سه ماه نخست سال 2020

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی