پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری

رونمایی از 2 محصول جدید فراری

فراری در نظر دارد در سال‌جاری محصولاتی جدید را رونمایی و روانه بازار کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت فراری در سال ۲۰۱۹ میلادی پنج خودروی جدید را در راستای برنامه توسعه محصولاتش معرفی کرد. طبق این برنامه فراری در مدت زمان پنج سال، ۱۵ خودروی جدید را معرفی خواهد کرد. انریکو گالییرا […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

فراری در نظر دارد در سال‌جاری محصولاتی جدید را رونمایی و روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت فراری در سال ۲۰۱۹ میلادی پنج خودروی جدید را در راستای برنامه توسعه محصولاتش معرفی کرد. طبق این برنامه فراری در مدت زمان پنج سال، ۱۵ خودروی جدید را معرفی خواهد کرد.

انریکو گالییرا در مراسم رونمایی Roma گفت: سال ۲۰۲۰ سال تثبیت خواهد بود. وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه رونمایی فراری در سال‌جاری گفت: «ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای پیشرفت هستیم و تا پایان سال‌جاری دو محصول جدید را معرفی خواهیم کرد.»

البته این اظهارات مربوط به پیش از شیوع کرونا است. قرار است در ماه جاری تولید فراری ادامه یافته و برنامه توسعه‌ای آن مطابق گذشته پیش رود.

به گفته گالییرا، دو خودروی مذکور در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد ولی هنوز اطلاعات چندانی در مورد زمان دقیق معرفی آنها اعلام نشده است.

وی در مورد امکان عرضه محصولات شاسی بلند گفت: «فراری امکان ورود به هر بخشی از بازار را دارد و تا جایی که هویت محصولات لوکس و اسپرت آن حفظ شود، به این کار ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

آغاز غربالگری کارکنان فراری برای بازگشت به کار

تمدید تعلیق فعالیت فراری

تقلای خودروسازی جهان برای خروج از بحران کرونا

فراری هم تعطیل شد

فراری همچنان در اوج می درخشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی