پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی دوبی

فعالیت مجدد حمل و نقل عمومی دوبی بعد از سه هفته تعطیلی

حمل و نقل عمومی و متروی شهر دوبی در امارات متحده عربی پس از حدود سه هفته تعطیلی با رعایت موارد بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خطوط حمل و نقل عمومی و متروی شهر دوبی در امارات متحده عربی پس از حدود سه هفته تعطیلی کامل، با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

حمل و نقل عمومی و متروی شهر دوبی در امارات متحده عربی پس از حدود سه هفته تعطیلی با رعایت موارد بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خطوط حمل و نقل عمومی و متروی شهر دوبی در امارات متحده عربی پس از حدود سه هفته تعطیلی کامل، با رعایت موارد بهداشتی نظیر استفاده اجباری مسافران از ماسک و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر گرفت.

کمتر از یک ماه پیش بود که فعالیت مترو و تراموای شهری در شهر دوبی امارات متحده عربی به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه متوقف و تعطیل شد.

خطوط حمل و نقل عمومی در این شهر از جمله مترو، اتوبوس و تاکسی فعالیت خود را با رعایت نکات بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده اجباری شهروندان و مسافران از ماسک باری دیگر از سر گرفته است تا شهروندان بتوانند برای رفتن به نقاط مختلف شهر از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

توریست انگلیسی 45 هزار دلار در دوبی جریمه شد! / رکورد سرعت دوربین های دوبی شکسته شد

مترو دبی تعطیل شد

مسافران ایرانی مانده در دبی با یک پرواز به ایران بازمی گردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی