پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید خودرو دست دوم-بازار خودرو

خرید و فروش وکالتی خودرو نکنید

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا؛ موضوع اعتبار و مدت زمان محدود وکالتنامه‌ها را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده‌‌ایم، امیدواریم تصمیم خوبی گرفته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در بحث وکالتنامه‌ها پلیس با ستاد ملی مبارزه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا؛ موضوع اعتبار و مدت زمان محدود وکالتنامه‌ها را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده‌‌ایم، امیدواریم تصمیم خوبی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در بحث وکالتنامه‌ها پلیس با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه کرده و امیدواریم به‌زودی این مسائل در ستاد مطرح و تصمیم‌گیری شود؛ چراکه زمان وکالتنامه‌ها محدود بوده و اعتبار آنها در روز‌های پایانی است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا رئیس‌جمهور و نمایندگان قوه قضائیه حضور دارند، امیدواریم تصمیم خوبی در این خصوص گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهنمایی از سه سال پیش به مردم اعلام کرد که وکالتی خرید و فروش نکنند. اگر ماشین را به فرد دیگری بفروشیم و فرد مورد نظر با پلاک تردد، تخلف، جرم یا جنایتی کند؛ فروشنده ماشین پاسخگوست؛ زیرا پلاک آن وسیله نقلیه، پلاک خود فرد است.

معاون اجتماعی راهور ناجا تصریح کرد: حتی قبل از شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک به مردم ابلاغ کردیم که وکالتی خرید و فروش نکنند و اگر وکالتنامه‌ای تنظیم شد، حتما مدت اعتبار آن حداقل سه ماهه تنظیم شود اما متاسفانه برخی از فروشندگان و خریداران این موضوع را رعایت نکردند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

کاهش تولید، توقف تولید پراید و 405 و قیمت سازی ابزارهای سوداگری دلالان

فرصتی به خودروسازان برای ارتقا کیفیت محصولاتشان داده نمی شود

تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار تنها راه خروج از بحران

قیمت سازی دلالان، عامل آشفتگی در بازار خودرو کشور

آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی