پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه مهرآباد

پرداخت 8 هزار میلیارد ریال هزینه استرداد بلیت به مسافران توسط ایرلاین های داخلی و خارجی

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون بیش از ۸ هزار میلیارد ریال توسط ایرلاین های داخلی و خارجی بدون کسر هزینه لغو سفر به مسافران پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی و دفاتر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون بیش از ۸ هزار میلیارد ریال توسط ایرلاین های داخلی و خارجی بدون کسر هزینه لغو سفر به مسافران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازگرداندن مبلغ بلیت های کنسل شده را آغاز و مصصم به اجرای آن شدند به گونه ای که براساس گفته های معاون وزیر گردشگری تاکنون ۹۵درصد مسافرانی که سفرشان کنسل شده پول بلیت خود را دریافت کرده اند.

وی با یادآوری اینکه شرکت های هواپیمایی خارجی نیز در حال بازگرداندن پول مسافران هستند افزود: اعطای امتیازاتی به مسافران به عنوان جایگزین استرداد بلیت یکی از روش های معمول بین مسافران و شرکت های هواپیمایی به شمار می رود به گونه ای که شرکت هواپیمایی با رضایت مسافر در همان مسیر و یا مسیر توافقی در زمان دیگر به صدور بلیت اقدام می کنند اما از بدو شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ۹۸ و کنسل شدن پروازها، سازمان هواپیمایی کشوری اهتمام خود را بر بازگرداندن تمامی مبالغ بلیتهای کنسل شده بدون کسر جریمه به مسافران قرار داد همین پیگیری ها موجب شد مبلغ مذکور به مسافران بازگردد.

جعفرزاده با بیان اینکه نظارت ها و پیگیری ها تا به سرانجام رسیدن بخشنامه سازمان هواپیمایی ادامه خواهد داشت، گفت: سامانه ثبت شکایات سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir آماده دریافت هرگونه تخلف احتمالی در این زمینه است.

وی تاکید کرد: این سازمان با تمام توان همکاری های لازم در خصوص رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و همکاری و همیاری با پیشگامان سلامت را داشته و از هرگونه اقدامی که منجر به حفظ سلامت مردم شود دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ایرلاین های خارجی هزینه استرداد بلیت را نمی پردازند

ترافیک هوایی 1.2 میلیارد افت خواهد کرد

هنوز وام کرونایی یا تسهیلاتی به صنعت هوانوردی تزریق نشده است/ کادر پروازی خانه نشین شده اند

پرواز های ایرلاین اماراتی تا ماه آینده لغو شد

دریافت وام کرونایی 10 میلیاردی ایرفرانس و کی ال ام از دولت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی