پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا هایلندر

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

دوام خودرو همیشه یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک وسیله نقلیه است عاملی که در یک بررسی کوتاه متوجه می شوید که در قالب محصولات خودروسازان ژاپنی هویدا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب وسیله نقلیه کیفیت ساخت و طول عمر آن دستگاه بوده البته […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

دوام خودرو همیشه یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک وسیله نقلیه است عاملی که در یک بررسی کوتاه متوجه می شوید که در قالب محصولات خودروسازان ژاپنی هویدا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب وسیله نقلیه کیفیت ساخت و طول عمر آن دستگاه بوده البته این نکته را نباید فراموش کرد که شیوه نگهداری از خودرو و رسیدگی به موقع می تواند امر بسیار تاثیرگذاری در افزایش طول عمر وسیله نقلیه باشد.

به‌تازگی، تحقیقی انجام شده است که خودرو‌هایی با بیشترین رضایت مشتری را در آمریکا شناسایی می‌کند.

در این پروژه تحقیقاتی ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو بررسی شدند که محصول سال‌های ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۴ بودند و در سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند.

همانطور که در فهرست پیش رو مشاهده می کنید می‌توان فهمید بیشترین رضایت را خودرو‌های ژاپنی کسب کرده‌اند.

1. تویوتا لند کروزر

۱۰/۶ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا لندکروزر 2020

تویوتا لندکروزر، یکی از خودروهای شاسی بلند محبوب در سراسر جهان است خودرویی که در این سالها به معنای واقعی، عنوان جان سخت و یک خودرو بادوام را یدک می کشد.

2. هوندا سیویک

۱۱ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

هوندا سیویک

این محصول هوندا از جمله خودروهای محبوب و پر فروش این شرکت به شمار می رود سیویک در مدل‌های مختلف کوپه و سدان و هاچ‌بک عرضه می‌شود. این نکته را هم باید متذکر شویم که نسخه تایپ R این خودرو محصولی جذاب و جالب توجه است.

3. تویوتا کمری

۱۱ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا کمری 2019

کمری طی این سالها که در بازار جهانی عرضه شده توانسته اکثر مواقع یک قدم جلوتر از رقیب خود یعنی هوندا آکورد گام بردارد نسخه جدید این سدان با طراحی و عملکرد جدید خود حس خوبی را به سرنشینان و راننده منتقل می‌کند.

4. تویوتا کرولا

۱۱/۴ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا کرولا

کرولا برای سالیان دراز به‌‌ دلیل مقاومت زیاد اعتماد بسیاری جلب کرده علاوه بر اینکه یک گزینه مناسب برای ترددهای روزمره است می تواند نقش یک سدان مناسب را برای سفر بازی کند.

5. هوندا ادیسه

۱۱/۶ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

هوندا ادیسه

نخستین خودرو مینی‌ ون این فهرست محصول شرکت هوندا بوده. ادیسه (Odyssey) خودرویی خانوادگی است، صاحبان خودرو‌های ون از کارایی آن راضی هستند و معمولا نیازی به تعویض آن نمی‌بینند.

6. تویوتا 4Runner

۱۱/۸ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا 4 رانر

این شاسی بلند آفرود که دست بر قضا از قابلیت یدک کشی هم برخوردار است گزینه ای جذاب برای علاقمندان به این دسته از خودروها به شمار می رود.

7. تویوتا پریوس

۱۱/۹ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا پریوس

پریوس تویوتا از جمله پیشتازان خودروهای هیبریدی به شمار می رود این خودرو که در زمان عرضه تقریبا بی رقیب بود همچنان هم یکی از گزینه های جذاب برای مصرف کنندگان خودروهای کم مصرف است.

8. هوندا CR-V

۱۲/۴ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

هوندا CR-V

این محصول هوندا که در زمره خودروهای کراس اور قرار می گیرد جزو اولین شاسی‌بلند‌ها براساس پلتفرم خودرو سواری است.

9. هوندا پایلوت

۱۲/۶ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

هوندا پایلوت

در سبد محصولات هوندا، پایلوت بزرگترین شاسی بلند این شرکت به شمار می رود. این شاسی بلند محبوب با بهره مندی از سه ردیف صندلی اتنخاب مناسبی برای خانواده های پر جمعیت به شمار می رود.

10. تویوتا RAV4

۱۲/۷ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا راو4

راور 4 یک کراس اور کوچک در سبد محصولات تویوتا به شمار می رود،نسخه‌ی چهارچرخ متحرک این خودرو از سامانه‌ انتقال قدرتی مشابه تویوتا سلیکا بهره می‌برد. اگرچه طراحی این خودرو طی سالهای اخیر بی روح شده بود اما تویوتا در مدل های جدید سعی کرده تا با طراحی جسورانه تری این خودرو را روانه بازار کند.

11. سوبارو فورستر

۱۲/۸ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

سوبارو فورستر

این محصول سوبارو یک کراس اوور 2 دیفرانسیل بوده که از جهاتی می توان حتی آن را رقیب تویوتا راو4 هم قلمداد کرد نسخه جدید این محصول طراحی ساده و مناسبی دارد.

12. تویوتا توندرا

۱۴/۲ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا توندرا

تویوتا با هدف رقابت با محصولات پیکاپ فورد و جنرال موتورز دست به تولید توندرا زد این پیکاپ که بزرگترین محصول تویوتا به شمار می رود توانسته جایگاه خوبی در بازار آمریکا برای خود دست و پا کند.

13. تویوتا تاکوما

۱۴/۵ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا تاکوما

شرکت تویوتا برای داشتن سهم از بازار پیکاپ های سایز متوسط تاکوما را به بازار عرضه کرد، این پیکاپ هم با توجه به دوام قابل توجه توانسته به عنوان یک خودرو محبوب در بازار عرضه اندام کند.

14. تویوتا سیِنا

۱۵/۵ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا سینا

مینی‌ون سیِنا (Sienna) برای مدت طولانی تغییری خاصی نکرده این خودرو در ردیف مدل‌هایی همچون کرایسلر پاسیفیکا و هوندا ادیسه قرار دارد و تنها خودرو مینی‌ونی است که با سامانه‌ی چهار چرخ متحرک در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

15. تویوتا هایلندر

۱۸/۳ درصد از مالکان بیش از ۱۵ سال با آن رانندگی می‌کنند.

تویوتا هایلندر

طبق بررسی های صورت گرفته هایلندر در میان شاسی بلند های اندازه متوسط توانسته بیشترین رضایت را در بین خریداران کسب کند. این روزها که بازار شاسی بلندها و کراس اوور ها داغ است تویوتا هایلندر بیش از هر زمان دیگری جلب توجه می‌کند.

اگرچه تمامی خودروهای یاد شده در این لیست محصولات خودروسازان ژاپنی بودند اما نکته ای باید به آن توجه کنید این جاست که خودرویی که در ابتدا و انتها این لیست قرار دارد تولیدات شرکت تویوتا بوده و در طول این لیست هم باز سهم این شرکت بیشتر بود. آیا مالکان تویوتا از خودروهای خود راضی هستند؟ حتی اگر قدیمی باشد. بسیاری از خودرو‌ها هزینه و دردسر‌های تمام‌نشدنی دارند؛ درحالی‌که اکثر مدل‌های قدیمی تویوتا که اخیرا فروخته می‌شوند، همچنان به‌خوبی کار می‌کنند.

انتهای پیام/

فرزند مشترک تویوتا و سوبارو از اکتبر سال آینده به بازار عرضه می شود

میزان فروش تویوتا RAV4 به مرز 10 میلیون دستگاه رسید

بی‌خبر از آینده!/ تویوتا لندکروزر FJ40 با طعم آفرود

هوایِ آفرود!/ برای سفرهای ماجراجویانه، تویوتا پرادو بخریم یا رکستون G4؟

تویوتا نامیب و سری 70 همچنان در جاده

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

محله بروبیا!/ سوار بر موتورسیکلت هوندا CBR با خط‌کشی HRC

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

هوندا سیویک تایپ R باز هم رکورد شکست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی