پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی R8 و مازراتی

رنگ خاص برای خودرو خاص/ محبوب ترین رنگ ها در خودرو چه هستند؟

رنگ بدنه خودرو، علاوه بر اینکه می تواند موجب بهتر شدن چهره خودرو شود نقش اساسی در ارائه جلوه ای جذاب و خاص از طراحی بدنه خودرو بازی می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شکل ظاهری یک خودرو یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در جذب مشتریان بوده در همین راستا برخورداری خودرو از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

رنگ بدنه خودرو، علاوه بر اینکه می تواند موجب بهتر شدن چهره خودرو شود نقش اساسی در ارائه جلوه ای جذاب و خاص از طراحی بدنه خودرو بازی می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شکل ظاهری یک خودرو یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در جذب مشتریان بوده در همین راستا برخورداری خودرو از رنگی خاص می تواند زیبایی یک خودرو را دو چندان کند.

به همین علت است که خودروسازان بزرگ جهان محصولات جدید خود را با رنگ‌های جدیدی به بازار عرضه کرده‌اند.

براساس مطالعه ای که در سال 2019 صورت گرفته رنگ های سفید، سیاه و خاکستری از جمله رنگ های محبوب به شمار می روند. براساس آمار های موجود در این مقاله 70 درصد خودروهای فروخته شده در بازار از این سه نوع رنگ تشکیل شده اند.

اما برای خودروهای جدید برندهایی مانند آکورا، شورولت، تویوتا و بسیاری از خودروسازان، رنگ‌های شگفت‌انگیزی عرضه کردند. در این مقاله ۱۵ رنگ محبوب به انتخاب سایت موتوروان معرفی می‌شود.

ب ام و

شرکت ب ام و محصول X7 خود را با رنگ آمترین متالیک تزئین کرد و در ماه سپتامبر آن به بازار خودرو عرضه کرد اما طولی نکشید این شرکت خودرو M8 گرن کوپه خود را نیز با همین رنگ روانه بازار کرد.

ب ام و X7

تویوتا

شرکت تویوتا در سال 2020 میلادی علاوه بر ارتقا و به روزرسانی محصولات اعم از تاکوما، توندرا و 4Runner در کلاس TRD PRO دست به ارائه این خودروها با رنگی خاص به نام سبز نظامی زد تا در کنار برخورداری از محصولی پر فدرت، این محصولات از چهره ای جذاب هم بهره مند باشند.

تویوتا

کیا

شرکت کیا موتورز برای خودرو کیا نلورید رنگ Dark Moss را انتخاب کرد این خودرو که چندی پیش به عنوان خودرو سال 2020 معرفی شد با برخورداری از ظاهری تهاجمی که با این رنگ تزئین شده توانسته چهره ای خاص از خود به نمایش بگذارد.

کیا

لکسوس

Deep Garnet نام رنگی است که لکسوس برای مدل LS خود انتخاب کرد لکسوس این رنگ مخصوص را تنها برای سری LS 500 اینسپریشن منحصراً با پیشرانه ۳/۵ لیتری توئین توربو V6 در دسترس قرار می‌دهد.

لکسوس ال اس

تویوتا

شرکت تویوتا محصول محبوب و دوس داشتنی خود تویوتا سوپرا را در چند رنگ زیبا به بازار عرضه کرد اما رنگ Downshift Blue شاید یکی از بهترین ها باشد.

تویوتا سوپرا

پورشه

بسیاری بر این باورند که اولین ها هستند که در خاطر ماندگار خواهند بود شاید پورشه هم با همین علت دست به انتخاب رنگ آبی یخی برای نخستین خودرو الکتریکی خود زد چهره زیبا این خودرو با این رنگ بعید است که از یاد شما برود.

پورشه تایکان

رولزرویس

شرکت رولزرویس به پیشنهاد کلکسیونر معروف مایکل فاکس رنگ Fux Orange را برای خودرو شاسی بلند کالینان خود برگزید بنابراین رولزرویس آن را درحالت عادی ارائه نمی‌دهد. احتمالاً مشتریان می‌توانند این رنگ سفارشی را با پرداخت هزینه لازم روی خودروی خود داشته باشند.

رولزرویس

فورد

اغلب علاقمندان به خودروهای عضلانی طرفدار دو آتیشه فورد موستانگ شلبی هستند این خودرو با رنگ ها زیبای زیادی به بازار عرضه شده اما تعداد زیادی عقیده دارند که Grabber Lime بهترین گزینه برای این خودرو خواهد بود.

فورد موستانگ

تویوتا

یکی دیگر از خودروهایی که تویوتا آن را با رنگی خاص به بازار عرضه می کند تویوتا جی تی 86 مدل Hakone Edition است البته ناگفته نماند که افراد برای خرید این نسخه باید مبلغ 29 هزار و 630 دلار هزینه کنند اگرچه نسخه جعبه دنده 6 سرعته آن گران تر است.

تویوتا جی تی 86

بنتلی

رنگ یخی بنتلی در سال جاری معرفی شده است که در بنتلی فلایینگ اسپر فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ به‌ویژه هنگامی که با رینگ‌های مشکی ۲۱ اینچی Mulliner و تزيينات Blackline انتخاب شود.

بنتلی

آکورا

آکورا سال جاری برای جان بخشی دوباره به محصول NSX، این محصول را با 2 رنگ Indy Yellow Pearl و Thermal Orange که هر 2 با قیمت 1000 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد به میدان فرستاده است.

آکورا NSX

هیوندای

هیوندای برای تهاجمی تر کردن چهره ولستر N، این خودرو را با رنگ آبی پرفورمنس به بازار عرضه کرد این رنگ که سبب شده تا زیبایی این هاچ بک دوچندان شود با تزئینات قرمز و فیبر کربن همراه می‌شود و ظاهری اسپرت و شایسته به هیوندای ولستر N می‌دهد.

هیوندای ولستر

رولزرویس

کالینان رولزرویس با رنگ سفارشی Petra Gold در یکی از نمایندگی های ابوظبی رونمایی شد این خودرو لوکس شاسی بلند با رنگ طلایی خیره کننده ای که دارد بیش از گذشته لوکس و جذاب به نظر می رسد.

رولزرویس

بنتلی

با توجه به اینکه بنتلی در سال جاری موفق به ثبت رکوردی جدید در مسابقات پایکس پیک شد در جشن این موفقیت، از نسخه‌ای اختصاصی و زیبا از بنتلی کنتیننتال جی‌تی با رنگ سفارشی سبز رادیومی (Radium Green) رونمایی کرد لازم به ذکر است که نشان 100 حک شده در جلوپنجره این خودرو به مناسبت صدمین سالگرد بنتلی است.

بنتلی کنتیننتال

شورولت

شورولت برای محصول کامارو خود یک آپشن 395 دلاری قائل شده که آن هم تزئین کردن این خودرو با رنگ Shock است اولین باری که شورولت از این رنگ رونمایی کرد، در ماه ژوئیه بود و نوید عرضه محدود آن را برای روسیه داد.

شورولت کامارو

انتهای پیام/

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟ (بخش دوم)

تعریف دوباره واژه لاکچری در سبد محصولات M/ معرفی ب ام و M8 گرن کوپه

عادت نمی کنیم!/ آیا طراحان ب ام و راه‌شان را گم کرده‌اند؟

سورپرایز ب ام و برای سال ۲۰۱۹/ مدل جدید سری ۷ همچنان در مسیر بزرگ‌ شدن دماغ!

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

همه‌چیز درباره خودروهای رپلیکا

هیولای جدید منصوری در نمایشگاه فرانکفورت

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

کوپه های اهلی!/ مقایسه سراتو کوپ و تویوتا GT86

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشه کیمن

چهره تویوتا سوپرا جدید پیش از معرفی رسمی لو رفت

تولدی دوباره برای سلیکا و MR2 / برنامه ریزی تویوتا برای ساخت مدل های جدید

تویوتا سوپرا 2500 اسب بخاری / هیولای آتشین با موتور 8 سیلندر

نوستالژی 10 سالگی/ نگاهی به پونتیاک GTO 1970

سوپراستار آمریکایی/ بررسی شورولت کوروت ZR1 مدل 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی