پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنرال موتورز

افزایش 13.6 درصدی فروش خودرو در چین به نام جنرال موتورز ثبت شد

شرکت جنرال‌موتورز به تازگی اعلام کرد که فروش این خودروساز در بازار چین در ماه آوریل با رشد ۶/ ۱۳ درصدی نسبت به آوریل ۲۰۱۹ روبه‌رو شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فروش محصولات جنرال‌موتورز در چین شاهد رشد 2 رقمی در ماه آوریل نسبت به همین ماه در سال ۲۰۱۹ بود در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت جنرال‌موتورز به تازگی اعلام کرد که فروش این خودروساز در بازار چین در ماه آوریل با رشد ۶/ ۱۳ درصدی نسبت به آوریل ۲۰۱۹ روبه‌رو شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فروش محصولات جنرال‌موتورز در چین شاهد رشد 2 رقمی در ماه آوریل نسبت به همین ماه در سال ۲۰۱۹ بود در حالی که با افت قابل‌ توجه شیوع کرونا در چین و از سرگیری فعالیت‌ کسب ‌و ‌کارها و رشد تقاضا، بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان در حال بهبود است.

شرکت مشترک جنرال‌موتورز و سائیک‌موتور که خودروهای بوئیک، شورلت و کادیلاک را تولید می‌کند اعلام کرد که فروش بازار چین در آوریل با رشد ۶/ ۱۳ درصدی نسبت به آوریل ۲۰۱۹ روبه‌رو شده است.

بر این اساس فروش این شرکت در چین طی این ماه به ۱۱۱ هزار و ۱۵۵ دستگاه رسید که این رقم شامل خودروهای صادراتی نیز می‌شود.

جنرال‌موتورز آمریکا که پس از گروه فولکس‌واگن آلمان، دومین خودروساز خارجی بزرگ در چین محسوب می‌شود تصریح کرد که فروشش در چین با افت ۳/ ۴۳ درصدی طی سه‌ماه نخست ۲۰۲۰ مواجه شده است.

جی‌ام برای جذب مشتریان برخی از سلبریتی‌های فضای مجازی را برای تبلیغ مدل جدید این برند استخدام کرده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

جنرال موتورز دست به کار شد/ تولید دستگاه های کمک تنفسی توسط خودروسازان آمریکایی

تقلای خودروسازی جهان برای خروج از بحران کرونا

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

افت 43 درصدی فروش محصولات جنرال موتورز در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی