پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پروتون کارنیوال

پروتون کارنیوال ،وانت پیکاپ مالزیایی

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود در سگمنت پیکاپ‌ها ،انتخاب کرده است.این شرکت مالزیایی را که پیش از این هم در کشورمان با محصولاتش نظیر،  GEN2 و…  آشنا شده بودیم ، این بار به صورت چراغ خاموش دست به کار شد و از  کانسپت جدید تجاری خود رونمایی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود در سگمنت پیکاپ‌ها ،انتخاب کرده است.این شرکت مالزیایی را که پیش از این هم در کشورمان با محصولاتش نظیر،  GEN2 و…  آشنا شده بودیم ، این بار به صورت چراغ خاموش دست به کار شد و از  کانسپت جدید تجاری خود رونمایی کرد.

پروتون کارنیوال

در نگاه اول ، می‌توان قدرت و صلابت پروتون کارنیوال را در چهره آن احساس کرد. چهره‌ای خشن و نسبتا اسپرت که از یک جلوپنجره کامل و گسترده تا انتهای دو گوشه بدنه تشکیل شده و به جای طراحی چراغ‌ها در بالای آن، چراغ‌ها در داخل مجموعه جلوپنجره و بر روی یک ستون کرومی یکپارچه طراحی شده است.اگرچه ، چراغ‌های طراحی شده چندان تعریفی نداشته و تنها یک قاب چراغ نواری شکل کوچک است، ولی به لطف هضم آن در جلوپنجره شیک و اسپرت آن، این عیب چندان به چشم نمی‌‌آید.

پروتون کارنیوال

در قسمت جلویی این پروتون هم مثل اتومبیل‌های جنگی توی فیلم‌ها از یک سپر بسیار زیبا استفاده شده که قسمت میانی آن بامپری دیفیوزر شکل طراحی شده و در دو گوشه آن هم مه شکن‌هایی کوچک گردی شکل طراحی شده است.این  سپر تیره رنگ در دو گوشه خود به گلگیرها متصل شده و حاشیه گلگیرها را حتی تا زیر درها و گلگیرهای عقب به رنگ تیره درآورده است. ولی با این وجود نمی‌توان منکر شباهت بی حد و مرز بدنه و استیل آن با فورد F-150 رپتور شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی