پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس تیونینگ شده پی‌پی پرفورمنس

مرسدس تیونینگ شده پی‌پی پرفورمنس

شرکت‌های تیونینگ آلمانی تمام تلاش خود را برای شکست دادن یکدیگر به کار می برند .این شرکت ها ، در اقدامی جدید موتور هشت سیلندر توربو و 4.0 لیتری جدید مرسدس AMG را دست‌کاری کرده‌اند. این موتور هشت سیلندر که زیر کاپوت C63 S سدان و سوپر اسپرت AMG GT دیده می‌شود این بار توسط […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

شرکت‌های تیونینگ آلمانی تمام تلاش خود را برای شکست دادن یکدیگر به کار می برند .این شرکت ها ، در اقدامی جدید موتور هشت سیلندر توربو و 4.0 لیتری جدید مرسدس AMG را دست‌کاری کرده‌اند. این موتور هشت سیلندر که زیر کاپوت C63 S سدان و سوپر اسپرت AMG GT دیده می‌شود این بار توسط پی‌پی پرفورمنس مورد بازبینی قرار گرفته و ECU آن دوباره کدگذاری شده است.تنظیم دوباره‌ی چیپ این موتور، قدرت خروجی را افزایش داده است و محدودکننده الکترونیکی سرعت را از این چیپ حذف کرده است.C63 S ایکه در حالت عادی 503 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد حالا 605 اسب بخار نیرو و 769 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مرسدس تیونینگ شده پی‌پی پرفورمنس

تمامی این تغییرات ، عملکرد خودرو را بهبود بخشیده است به طوریکه شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 4 ثانیه‌ای مدل معمولی در این خودروی سدان به 3.59 ثانیه کاهش یافته و نهایت سرعت هم از 250 کیلومتر بر ساعت به 307 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

شرایط برای AMG GT S هم مانند C63 S ، می باشد.تنظیم دوباره‌ی ECU قدرت استاندارد خروجی 503 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور AMG GT S را تا 602 اسب بخار نیرو و 765 نیوتن متر گشتاور افزایش داده است و بتنها در 3.4 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت 324 کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند.این تیونینگ با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و مالیات در آلمان هزینه‌ای 3300 دلاری دارد.

مرسدس تیونینگ شده پی‌پی پرفورمنس

همچنین یک فیلتر مسابقه‌ای و یک کیت اگزوز اسپرت برای این دو خودرو در نظر گرفته شده است که باعث افزایش نیرو به میزان 32 اسب بخار می‌شود ، که این دو بسته هم به ترتیب هزینه‌ای 225 دلاری و 2800 دلاری دارد.

اگر خودروی آلمانی دارید، مراقب جیبتان باشید!

منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی