پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

وزارت صمت نقش اساسی در کنترل بازار خودرو ایفا می کند

به گفته نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یکی از وظایف مهم وزارت صمت برقراری تعادل در بازار خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید ابوالفضل موسوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور، بیان کرد: یکی از وظایف […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یکی از وظایف مهم وزارت صمت برقراری تعادل در بازار خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید ابوالفضل موسوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور، بیان کرد: یکی از وظایف مهم وزارت صمت برقراری تعادل در بازار خودرو است که قطعا وضع به وجود آمده و افزایش قیمت خودرو در تصمیم رئیس جمهور تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر شعار امسال جهش تولید است احتمالا آقای رئیس جمهور علی رغم زحمات آقای رحمانی ایشان را در حوزه فراهم کردن ابزار جهش تولید و تحقق این شعار توانمند ندیده اند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر مسئله جداسازی وزارت بازرگانی از وزات صنعت یکی از اهداف دولت بود که عمدتا آقای رئیس جمهور تحقق این اهداف را به بخش مربوط واگذار می کند. عدم موافقت نمایندگان با جداسازی، در تصمیم رئیس جمهور نیز بی تاثیر نبوده است.

موسوی در ادامه تاکید کرد: اما از نظر بنده با اینکه حق با رئیس جمهور بود، نحوه تعویض ایشان چندان دولت پسند و مجلس پسند نبود. این امکان وجود داشت که به شکل بهتری ایشان برکنار شده تا تزلزلی در مدیران ایجاد نشود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کاهش قیمت بازار با حذف ابزار دلالان برای افزایش قیمت

مشکل بازار خودرو با قانون گذاری حل نمی شود

با ریزش قیمت ها؛ همه فروشنده خودرو شدند/ خودروهای احتکاری وارد بازار می شوند

قیمت خودروها شکسته خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی