پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو آستون مارتین

افت 31 درصدی فروش آستون مارتین درپی شیوع کرونا

شرکت آستون مارتین اعلام کرد که میزان فروش سالانه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در بازارهای جهانی ۳۱ درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آستون مارتین به عنوان یک شرکت خودروسازی بریتانیایی که به تولید و عرضه خودروهای لوکس و اسپرت در جهان […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت آستون مارتین اعلام کرد که میزان فروش سالانه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در بازارهای جهانی ۳۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آستون مارتین به عنوان یک شرکت خودروسازی بریتانیایی که به تولید و عرضه خودروهای لوکس و اسپرت در جهان شهرت دارد، به تازگی با انتشار یک گزارش مالی اعلام کرده است که میزان فروش سالانه آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی ۳۱ درصد کاهش یافته است.

این شرکت همچنین از یک ضرر و زیان ۱۱۹ میلیون پوندی معادل ۱۴۶ میلیون دلاری در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ میلادی سخن گفته است.

اندی پالمر، مدیر ارشد اجرایی استون مارتین در این خصوص خاطرنشان کرده است: بحران پاندمی کرونا و تعطیلی کارخانه ها و بازارهای جهانی فروش خودرو تاثیر و تبعات منفی بسیار بزرگی بر عملکرد مالی ما در در سه ماهه نخست سال جاری میلادی داشته است.

این شرکت همچنین همزمان با کاهش میزان فروش خود به علت شیوع گسترده این ویروس خطرناک و مرگبار، بخشی از کارکنان خود را تعدیل نیرو کرد و حقوق مدیران ارشد خود را کاهش داد تا بتواند از پس مدیریت مالی این شرکت در زمان بحران کرونا برآید.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آستون مارتین از 5 ماه مه فعالیت خود را آغاز می کند

میلیاردر سوئیسی هم بخشی از سهام آستون مارتین را خریداری کرد

بحران مالی همچنان در آستون مارتین

آستون مارتین 20 درصد سهام خود را به میلیاردر کانادایی می فروشد

چینی ها این بار سراغ ماشین آقای باند رفتند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی