پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پرشیا خودرو

طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004

پرشیا خودرو در راستای گسترش توسعه خدمات پس از فروش خود، برای اولین بار اقدام به ارائه و فروش بسته های سرویس دوره ای (BSI و BSI+) به خودروهای با مدل سال 2004 به بالا نموده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سابق بر این تنها صاحبان خودروهای ب ام و با مدل سال […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

پرشیا خودرو در راستای گسترش توسعه خدمات پس از فروش خود، برای اولین بار اقدام به ارائه و فروش بسته های سرویس دوره ای (BSI و BSI+) به خودروهای با مدل سال 2004 به بالا نموده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سابق بر این تنها صاحبان خودروهای ب ام و با مدل سال 2013 و بالاتر از آن می توانستند بسته سرویس های دوره ای (BSI و BSI+) را تهیه کنند، اما در حال حاضر پرشیا خودرو با هدف رفاه حال مشتریان و کاهش نگرانی های آنها در بحث تامین، نگهداری و سرویس های دوره ای، اقدام به ارائه و فروش بسته های سرویس دوره ای برای مالکان خودروهای مدل بالای 2004 کرده است.

بسته BSI شامل خدماتی مثل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و مایع شیشه شور می شود و همچنین در بسته BSI پلاس علاوه بر خدمات ذکر شده، تعویض لنت های ترمز را نیز شامل می شود.

علاقه ‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه گارانتی در سایت پرشیا خودرو و همینطور سایت اصلی به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 4591 (پیش شماره 021 تهران) و داخلی های 129 و 296 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها

شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

سرویس VIP خرید محصولات ب ‌ام‌ و و مینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی