پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک

راه اندازی فروشگاه سایپا یدک آنلاین

مدیرعامل سايپايدك از راه اندازی فروشگاه آنلاين سایپایدک در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود فرآیندها در حوزه فروش قطعات یدکی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید فخرالدین حیدری منش مدیرعامل سايپا يدک گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا، فراهم […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل سايپايدك از راه اندازی فروشگاه آنلاين سایپایدک در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود فرآیندها در حوزه فروش قطعات یدکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید فخرالدین حیدری منش مدیرعامل سايپا يدک گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا، فراهم آوردن دسترسی آسان به قطعات یدکی در هر زمان و هر مکان است. به همین منظور فروشگاه آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شده تا در راستاي جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری، قطعات اصلی در کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل داده شود.

حیدری منش سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، گارانتی معتبر و كاهش مراجعه حضوري به فروشگاه هاي لوازم يدكي در وضعيت كنوني را از ویژگی های سایپا یدک آنلاین برشمرد و افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.saipayadakonline.com از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

خدمات در محل امداد خودرو سایپا رایگان است

ادامه خدمت‌رسانی ویژه و رایگان به پزشکان و پرستاران در تعطیلات نوروز/ افزایش ۲۰ درصدی ناوگان خدمت در محل ویژه مشتریان سایپا

اولين سيستم آموزش فني آنلاین كشور در سایپایدک راه اندازي شد

قيمت قطعات يدكی سايپا افزايش نخواهد يافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی