پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران_ژاپن

ژاپن به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات

رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) گفت : به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات خودرو در ایران هستیم. به نقل از تسنیم، هیرویوکی ایشیگه در حاشیه دیدار با رئیس اتاق ایران افزود: البته ما در دیگر زمینه ها مانند صنایع غذایی و همکاری های محیط زیستی نیز به دنبال شرکای ایرانی برای […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) گفت : به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات خودرو در ایران هستیم.

به نقل از تسنیم، هیرویوکی ایشیگه در حاشیه دیدار با رئیس اتاق ایران افزود: البته ما در دیگر زمینه ها مانند صنایع غذایی و همکاری های محیط زیستی نیز به دنبال شرکای ایرانی برای تولید و همکاری های مشترک در ایران هستیم و بررسی های خود را آغاز کردیم تا به محض فراهم شدن شرایط ، اقدامات اجرایی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون 30 شرکت بزرگ و معتبر اقتصادی ، صنعتی و تولیدی ژاپن از جمله شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین خودروسازهای میتسوبیشی و سوزوکی در ایران حضور دارند تا در نشست های مستقیم با طرف های ایرانی روابط تجاری دو کشور را تقویت و مشکلات پیش روی توسعه روابط را رفع کنند.

ایشیگه ؛ بروکراسی طولانی و رعایت نشدن حقوق مالکیت معنوی شرکت ها را از موانع توسعه همکاری شرکت های ژاپنی با ایران بیان و ابراز امیدواری کرد این موانع هرچه زودتر برطرف  شود.

رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن با استقبال از واگذاری امور اقتصادی در ایران به شرکت های خصوصی گفت: 98 تا 99 درصد شرکت های فعال اقتصادی در ژاپن متعلق به بخش خصوصی است.

همکاری آلمانی ها برای نوسازی صنایع خودروسازی ایران

شراگه رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکس آلمان گفت: خودروسازان ایرانی اعلام آمادگی کردند برای نوسازی صنایع خود و همچنین تامین قطعات خودرو با شرکت ما گفتگو کنند.

شراگه در حاشیه دیدار گروه آلمانی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود : شرکت ما در زمینه های مختلفی چون صنایع کشاورزی و غذایی و صنایع خودرو و قطعات مربوطه تمایل دارد که با طرف ایرانی وارد مذاکره شود.

وی گفت: ایالت نیدر زاکسن ، مهد تولید خودروی فولکس واگن است که هم از نظر تولید خودرو و هم شرکت های تولیدکنندگان قطعات خودرو می تواند با ظرفیت قابل ملاحظه ای که در اختیار دارد وارد همکاری با ایران شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکس آلمان افزود: هدف ما فقط تجارت با کشور ایران نیست بلکه می خواهیم بستری را فراهم کنیم تا همکاری های بلندمدتی با ایران داشته باشیم.

شراگه خاطرنشان کرد : ما برنامه ریزی های مدون برای سرمایه گذاری های بلندمدت در ایران در نظر داریم.

پژو باید به ایران خودرو غرامت بپردازد

فولکس واگن خواستار همکاری مشترک با ایران

گروه‌های حقیقت یاب هلندی به ایران می آیند.

همکاری با پژو راهگشا است.

بازگشت مزدا به جاده مخصوص

هیئت فرانسوی به ایران می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی